کد مطلب: 

243361

چگونه نرم افزارهای پیش‌فرض آیفون را حذف کنیم؟

در این خبر روش حذف کردن نرم افزارهای پیش‌فرض گوشی‌های شرکت اپل توضیح داده شده است.
چگونه نرم افزارهای پیش‌فرض آیفون را حذف کنیم؟

به گزارش سیتنا، گوشی‌های iPhone به صورت پیش‌فرض دارای نرم افزارهایی هستند که برخی از آن‌ها هرگز توسط کاربر استفاده نمی‌شوند و کاربران ترجیح می‌دهند این نرم فزارها را حذف کنند. نرم افزارهای پیش‌فرض قابل حذف در دستگاه‌های دارای سیستم عامل iOS فضای بسیار کمی از حافظه دستگاه شخص را اشغال می‌کنند بنابراین حذف کردن این نرم افزارها هیچ تاثیری در حافظه دستگاه کاربران ایجاد نخواهد کرد و تنها مزیتی که حذف کردن این نرم افزارها خواهند داشت، خلوت شدن صفحه اصلی گوشی کاربر خواهد بود.

در صورتی که کاربر از نسخه آخر سیستم عامل iOS یعنی نسخه ۱۳ استفاده کند، می‌تواند بیشتر نرم افزارهای پیش‌فرض نصب شده روی گوشی خود را که شامل Apple Books، تقویم، ماشین حساب، مخاطبین، FaceTime، فایل، Home و... که تقریبا شامل تمامی نرم افزارهای موجود در گوشی به غیر از App Store و چند برنامه اصلی می‌شود را حذف کنند.

حذف برخی از این نرم افزارها ممکن است بر عملکرد دستگاه کاربر تاثیر بگذارد، برای مثال با حذف کردن نرم افزار Music از دستگاه، کاربر دیگر امکان اجرای موسیقی با نرم افزار پیش‌فرض شرکت اپل را نخواهد داشت. از طرفی هم با حذف کردن برخی نرم افزار‌ها اطلاعات موجود در آن حذف نخواهد شد برای مثال با حذف کردن مخاطبین، اطلاعات مخاطبین از روی گوشی کاربر حذف نخواهد شد و صرفا آیکون این نرم افزار از گوشی کاربر پاک می‌شود.

حذف کردن نرم افزارها در iOS

برای حذف کردن این نرم افزارها در iOS 12 کافی است کاربر برای مدتی دست خود را روی آیکون مورد نظر نگه دارد تا آیکون‌ها شروع به لرزش کنند و سپس با انتخاب گزینه ضربدر نرم افزار مورد نظر کاربر حذف خواهد شد. در نسخه آخر سیستم عامل iOS نیز برای حذف کردن برنامه‌ها کاربر باید به وسیله فشار دادن طولانی مدت آیکون یا استفاده از قابلیت 3D Touch به منوی مربوط به هر نرم افزار دسترسی پیدا کند و با انتخاب گزینه Delete App نرم افزار مورد نظر خود را پاک کند.

بازگردانی نرم افزارهای پیش‌فرض حذف شدن در iOS

برای بازگردانی نرم افزارهای حذف شده در آیفون نیز کافی است به App Store رفته و نام نرم افزار مورد نظر جست و جو شود، لازم به ذکر است که در این مرحله احتیاجی به پرداخت نخواهد بود و کاربر آیکون ابر را مشاهده خواهد کرد که با انتخاب آن برنامه به سرعت روی گوشی وی نصب خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-04-06 11:24

افزودن دیدگاه جدید