کد مطلب: 

243276
همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان، فروش بازی های ویدئویی نیز رشد چشمگیری داشته و علت این امر ضرورت وقت گذرانی توسط افراد حبس شده در منازل است.
کرونا باعث افزایش فروش بازی‌های ویدئویی شد

به گزارش سیتنا به نقل از سی ان بی سی، در شرایطی که سیاست قرنطینه خانگی توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان اجرا می شود، اجرای بازی های ویدئویی یکی از روش های آسان وقت گذرانی در چنین شرایطی است و همین مساله فروش این بازی ها را به میزان چشمگیری افزایش داده است.

به عنوان مثال شرکت نینتندو از فروش بیش از ۱.۸ میلیون کپی از بازی جدید Animal Crossing خود در سه روز اول عرضه در ژاپن خبر داده است. بازی Call of Duty: Warzone نیز که توسط اکتی ویژن در دهم مارس به بازار آمده بسیار پرطرفدار بوده و تنها در عرض ده روز سی میلیون کپی از آن فروخته شده است.

کارشناسان معتقدند که این بازی ها در شرایط عادی با چنین استقبالی مواجه نمی شدند، اما شیوع ویروس کرونا باعث شده تا مردم با خریداری آنها برای وقت گذرانی اقدام کنند. بنابراین اگرچه ویروس کرونا به بسیاری از مشاغل و کسب و کارها لطمه زده، اما در عوض باعث رونق برخی کسب و کارها مانند تولید بازی های ویدئویی و رایانه ای شده است.

انتهای پیام

دسته بندی: 

برچسب: 

افزودن دیدگاه جدید

اشتراک در خبرنامه