کد مطلب: 

243095

نیمی از درآمدهای شیائومی از خارج از چین بوده!

شیائومی به تازگی اعلام کرده که بیش از نیمی از درآمدهای خود را از فروش در خارج از مرزهای چین کسب کرده است.
نیمی از درآمدهای شیائومی از خارج از چین بوده!

به گزارش سیتنا، شرکت چینی و نوظهور شیائومی که در سال‌های گذشته توانسته رشد قابل توجهی در بازارهای بین المللی و همچنین وطن خود چین داشته باشد و نظر و رضایت کاربران گوشی‌های هوشمند را در بسیاری از کشورهای جهان علی الخصوص هند و چین به سمت و سوی خود جلب کند، اخیراً به موفقیت چشمگیر جدیدی نیز دست پیدا کرد و آن نیز سبقت گرفتن از رقیب دیرینه خود شرکت هواوی بود.

بدین ترتیب شرکت هواوی که همواره در سال‌های اخیر بعد از سامسونگ و اپل، در جایگاه سوم بزرگترین و پرفروش ترین تولید کننده موبایل در جهان قرار می‌گرفت، در فوریه ۲۰۲۰ میلادی جایگاه خود را برای نخستین بار به رقیب هموطن خود شیائومی داد و خود در رتبه چهارم قرار گرفت.

حالا در جدیدترین گزارش که در وبسایت gsmarena منتشر شده است ، به نظر می‌رسد که شرکت شیائومی پای خود را از مرزهای چین فراتر گذاشته و با رقابت موفقیت آمیزی با شرکت‌های بزرگ و تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند معروف در سراسر جهان توانسته بخش زیادی از درآمدهای خود را از خارج از مرزهای چین به دست بیاورد.

طبق این گزارش، شیائومی طی ۶ سال گذشته توانسته است در بیش از ۹۰ بازار بزرگ جهان حضور پررنگ و موفقی داشته باشد و در میان پنج شرکت پر فروش گوشی‌های هوشمند و گجت های پرتاب و لوازم جانبی موبایل قرار بگیرد.

کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری برآورد کرده اند که انتشار گزارش مالی سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ از سوی شرکت شیائومی حاکی از درآمد بالغ بر ۱۰ میلیارد دلاری این شرکت چینی و نوظهور خواهد بود.

این شرکت همچنین همزمان با رونمایی از جدیدترین پرچمدار های خود اعلام کرده است که به منظور مقابله با ویروس خطرناک و مرگبار کرونا بالغ بر یک میلیون ماسک را به کشورهای ایتالیا، اسپانیا و فرانسه اهدا خواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-03-28 15:15

افزودن دیدگاه جدید