کد مطلب: 

243090

کمک ۸۰۰ میلیون دلاری گوگل برای مقابله با کرونا

گوگل برای مقابله با ویروس کرونا ۸۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری می کند. این سرمایه شامل کمک مالی به کسب و کارهای کوچک است.همچنین گوگل ۲ تا ۳ میلیون ماسک می سازد.
کمک ۸۰۰ میلیون دلاری گوگل برای مقابله با کرونا

به گزارش سیتنا به نقل از انگجت، کمک های گوگل برای مقابله با ویروس کرونا بیش از خدمات مشاوره و یک هاب جستجو است. این شرکت با حدود ۸۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری در حوزه های مختلف سعی دارد به درمان این بیماری کمک کند، از کسب و کارها پشتیبانی کند و همچنین اطلاعات درست را در اختیار مردم قرار دهد. 

البته این رقم شامل پشتیبانی های مالی مستقیم و غیرمستقیم است. همچنین گوگل با همکاری شرکت Magid Glove & Safety طی هفته های آتی ۲ تا۳  میلیون ماسک می سازد. در کنار این موارد شرکت گوگل به دولت، تولید کنندگان و توزیع کنندگان کمک می کند تا دستگاه های ونتیلاتور بسازند.

کمک های گوگل به کسب و کارها شامل یک صندوق ۲۰۰ میلیون دلاری برای موسسات مالی و سازمان های غیردولتی است تا به کسب و کارهای کوچک کمک کنند. علاوه برآن تمام کسب و کارهای کوچک که طی سال گذشته که تراکنش بانکی داشته و حساب های بانکی شان فعال بوده، به ۳۴۰ میلیون دلار اعتبار Google Ads دسترسی خواهند داشت.

بقیه بودجه ای که گوگل در نظر گرفته شامل مبلغ ۲۵۰ میلیون دلاری برای تبلیغات سازمان جهانی بهداشت و سازمان های دولتی است تا اطلاعات مهم درباره ویروس کرونا را منتشر کنند.

علاوه بر آن ۲۰ میلیون دلار اعتبار سرویس Google Cloud نیز برای محققان در نظر گرفته شده تا با استفاده از قدرت رایانش از راه دور بتوانند روی درمان های احتمالی این ویروس پژوهش و اطلاعات را ردیابی کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-03-28 11:13

افزودن دیدگاه جدید