کد مطلب: 

242615

تلاش آمازون برای در امان ماندن کارمندانش از کرونا

شرکت آمازون در حال تلاش است تا بتواند کارمندان خود را از ابتلا به ویروس کرونا در امان نگه دارد.
تلاش آمازون برای در امان ماندن کارمندانش از کرونا

به گزارش سیتنا، شرکت آمازون به کارمندان در دو بازار بزرگ نیویورک و نیوجرسی گفته است تا حداقل تا پایان ماه به دلیل ترس‌های جدید از ویروس کرونا، در خانه بمانند.

تلاش آمازون برای مقابله با کرونا

سخنگوی این شرکت از طریق ایمیل به یکی از خبرگزاری‌ها گفت: "ما همچنان با متخصصان پزشکی عمومی و خصوصی همکاری می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که از اقدامات احتیاطی صحیح استفاده می‌کنیم. این اقدامات شامل توصیه خانه نشینی کارمندانی است که قادر به کار در خانه (در مناطق: سیاتل/ بلویو، نیویورک، نیوجرسی و منطقه لومباردی/ استان آستی ایتالیا) هستند و تا پایان ماه مارس انجام باید آن را انجام بدهند."

آمازون در مورد اینکه چه تعداد کارمندان شامل این مسئله می‌شوند یا اینکه کدام بخش از مشاغل گسترده آن قادر به کار از راه دور هستند، اطلاعاتی منتشر نکرده است.

شیوع کرونا در آمریکا

شیوع این بیماری، که به ویروس کرونا یا COVID-19 معروف است، در آمریکا برای اولین بار در ایالت واشنگتن، واقع در مقر دفتر آمازون، که دارای ۱۳۶ مورد مثبت و ۱۸ فوت مربوط به این بیماری است، رخ داده است. در نیویورک تعداد موارد تایید شده در روز دوشنبه به ۱۴۲ مورد افزایش یافت، از جمله ۱۹ مورد در شهر نیویورک که تعداد کمی نیستند. رئیس دولت نیوجرسی، فیل مورفی در توئیتی گفت که تعداد موارد "احتمالاً مثبت" در ایالت وی اکنون ۱۱ نفر است. تاکنون بیش از ۶۰۰ مورد ارتباط با این بیماری در سراسر آمریکا تائید شده‌اند.

هفته گذشته، یک کارمند در دفتر مرکزی سیاتل آمازون برای این ویروس آزمایش داد و نتیجه آن مثبت بود. این مسئله منجر به اولین موج بسته شدن دفاتر این شرکت شد. مانند سایر شرکت‌ها، آمازون نیز به کارمندان خود توصیه کرده است که سفر‌های داخلی و خارجی را محدود کرده و با احتیاط بیشتری برخی مصاحبه‌های حضوری را به صورت مجازی انجام دهند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-03-11 10:54

افزودن دیدگاه جدید