کد مطلب: 

242570

توئیتر، آبروی ترامپ را برد

ایرنا نوشت: شرکت توئیتر از سیاست جدیدی برای تشخیص محتوای گمراه‌کننده یک کلیپ ویدئویی دستکاری شده استفاده کرده که از سوی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا بازنشر شده است.
توئیتر، آبروی ترامپ را برد

به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، رئیس جمهوری آمریکا با بازتوئیت این ویدئوی دستکاری شده، خواسته تا نشان دهد که «جو بایدن» رقیب دموکرات وی از انتخاب مجدد ترامپ حمایت کرده است.

توئیتر هفته گذشته اعلام کرد پست هایی را که به طور فریبنده تغییر داده یا دستکاری شده اند، نشان دار می کند. این شبکه همچنین از تمدید ممنوعیت انتشار پیام هایی با محتوای نفرت آمیز خبر داد.

از سویی، کلیپی منتشر شده از سوی «دن اسکاوینو» مدیر رسانه اجتماعی کاخ سفید از قرار معلوم بایدن را نشان می دهد که به جمعیت می گوید: ما فقط می توانیم دونالد ترامپ را دوباره انتخاب کنیم.

این ویدئو در صفحه توئیتر ترامپ بازنشر شد و نزدیک به ۶ میلیون بار در روز دوشنبه مورد بازدید قرار گرفت.

اما قسمت پایانی سخنان بایدن از این ویدئو حذف شده بود. بایدن در این سخنان در کارزار انتخاباتی ایالت میسوری که به لزوم اتحاد حزب دموکرات اشاره داشت، گفت: ما فقط می توانیم دونالد ترامپ را دوباره انتخاب کنیم، اگر در واقع در این جوخه آتش شرکت کنیم.

توئیتر به این ویدئوی بازنشر داده شده برچسب "دستکاری شده" زد، اما با انکار و تکذیب اسکاوینو رو به رو شد.

توئیتر ماه گذشته دهها حساب کاربری هواداران «مایکل بلومبرگ» نامزد سابق دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا را به دلیل ارسال هرزنامه که تخطی از مقررات این شرکت محسوب می شود، تعلیق کرد.

این تصمیم در حالی اتخاذ شد که بلومبرگ شهردار پیشین نیویورک تبلیغات گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته بود. یکی از جوانب این راهبرد وی، استخدام کارمندان موقت برای باز کردن حساب‌هایی در هواداری از او در توئیتر بود؛ تاکتیکی که توئیتر اعلام کرد به دلیل ارسال پیام با هویت‌های جعلی اقدام آنها به مانند سوء‌استفاده از این شبکه اجتماعی و هرزنامه محسوب می‌شود.

هرزنامه‌ها، پیام ها یا نامه‌های الکترونیکی هستند که بدون درخواست گیرنده و برای افراد بی‌شماری فرستاده می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-03-09 20:05

افزودن دیدگاه جدید