کد مطلب: 

242448

برای چهار تا لایک بیشتر، می‌خواهند فرهاد مجیدی را تخریب کنند!

بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال گفت: خیلی‌ها معتقدند رفتار و منش فرهاد مانند ناصرخان خدابیامرز است و فکر می‌کنم بتواند جای او را پر کند.
برای چهار تا لایک بیشتر، می‌خواهند فرهاد مجیدی را تخریب کنند!

به گزارش خبرورزشی، رضا آذری بازیکن سهمیه زیر ۲۳ سال استقلال در روزهای سرمربیگری شفر ۵ بار در لیگ به میدان رفت و یک گل (به سپیدرود رشت) هم زد. زمان استراماچونی ۱۰ دقیقه روبه‌روی صنعت نفت آبادان به میدان رفت و در باقی دیدارها فقط نیمکت‌نشین بود. او پس از مدت‌ها سکوت با ما همکلام شد.

در این مدت چرا حرف نمی‌زدی؟
دوست داشتم روی تمریناتم تمرکز کنم که البته باعث شد خیلی تنها شوم. چون هم خبری از من در رسانه‌ها نبود و هم بازی نمی‌کردم. بنابراین تنهایی اذیتم می‌کرد.

اگر اوضاع فنی و بدنی‌ات خوب است چرا بازی نمی‌کنی؟
خوبم! البته بازی کردن و نکردن دست من نیست و به نظر کادر فنی بستگی دارد. من هم با باشگاه قرارداد دارم و مجبورم طبق تعهد در تمرینات شرکت کنم.

سکوتت پس از اخراج موقت از تمرین در دوران استراماچونی آغاز شد. نمی‌خواهی بگویی چه اتفاقی در آن برهه افتاده بود؟
حتماً در این باره صحبت می‌کنم ولی الان که تیم نیاز به آرامش دارد نه! مردم خیلی مسائل را نمی‌دانند.

چقدر از قراردادت با باشگاه باقی مانده است؟
غیر از این فصل تا سه فصل دیگر یعنی تا لیگ ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با استقلال قرارداد دارم.

در پستت هم که رقیب زیاد است.
بله! آرش رضاوند، مسعود ریگی، علی کریمی، فرشید باقری و فرشید اسماعیلی همه جزو خوب‌های لیگ هستند و این کار من را سخت می‌کند. طبیعی است هر بازیکنی که کم بازی کند از شرایط دور می‌شود و برعکس هر کس به میدان برود بازی به بازی اعتماد به نفسش بیشتر می‌شود. در همین فصل هم بازیکنانی که تابستان به استقلال آمدند بازی‌های ابتدای فصل‌شان با الان قابل مقایسه نیست.

خب چرا جایی نمی‌روی که بازی کنی؟ حداقل قرضی، مثل سجاد آقایی که یک سال به آلومینیوم اراک رفت و الان هم در ذوب‌آهن است.
ابتدای فصل از دو تیم لیگ برتری در تهران و شهرستان پیشنهاد جدی داشتم ولی استراماچونی گفت باید بمانم و به من نیاز دارد. در نیم‌فصل هم که خواستم این کار را بکنم آقافرهاد گفت به من نیاز دارد. او هم مانند هر کسی که تازه تیمی را در دست می‌گیرد دوست دارد بیشتر به باتجربه‌ها بازی بدهد. الان هم باید تا آخر این فصل صبر کنم.

یک بار در زمان استرا به میدان رفتی؟
بله ولی به دلم نچسبید. بازی با صنعت نفت بود که ۵ تا زده بودیم. دوست داشتم وقتی به میدان می‌روم کار را برای استقلال دربیاورم.

حضور فرهاد مجیدی در استقلال را چطور ارزیابی می‌کنی؟
با امسال ۱۲ سال است که در تیم‌های مختلف استقلال از نونهالان به بعد بازی کرده‌ام. حرفی که الان می‌زنم در شرایطی است که شاید آخر فصل دیگر در استقلال نباشم ولی درباره آقافرهاد باید بگویم بی‌اغراق او پس از انقلاب محبوب‌ترین بازیکن استقلال بوده است. خانه ما نزدیک بهشت زهراست و من خیلی زیاد به آنجا می‌روم و به مزار ناصر حجازی سر می‌زنم. خیلی‌ها معتقدند رفتار و منش فرهاد مانند ناصرخان خدابیامرز است و فکر می‌کنم بتواند جای او را پر کند.

چطور؟
اولین نشانه اش این بود که جرأت کرد پس از خروج استراماچونی از ایران و استقلال جای او نشست. جایگاهی که خیلی‌ها با آن همه طرفداری مردم از استراماچونی باور نمی‌کردند کسی جرأت کند و مربی استقلال شود. حتم دارم با حمایت مردم او تا مدت‌ها بهترین مربی ایرانی استقلال باقی خواهد ماند. شک ندارم نتیجه گیری استقلال در لیگ و یا هر جامی با وجود آقافرهاد شیرین‌تر خواهد بود.

ولی عده‌ای در فضای مجازی علیه اش مطلب می‌نویسند.
واقعاً متأسفم که یک صفحه متعلق به یک فرد ۱۵، ۱۶ ساله با ۳۰، ۴۰ هزار فالوور، بعد از شکست استقلال یک متنی را منتشر می‌کند و بلافاصله بقیه صفحه‌ها برای چهار تا لایک گرفتن آن را در صفحه‌شان می‌گذارند و می‌خواهند فرهاد مجیدی را تخریب کنند. این افراد هدفشان تخریب استقلال است و نمی‌دانند هر کاری کنند استقلال در آسیا جایگاهی بزرگ دارد، مانند رئال‌مادرید که در اروپا از همه تیم‌ها برتر است. من خودم بارسایی هستم ولی عظمتی که رئال در اروپا دارد انکارناپذیر است. در آسیا هم استقلال همین حالت را دارد حالا خیلی‌ها می‌خواهند تیم‌های دیگر را به هر شکلی بزرگ جلوه بدهند.

حضور علی فتح‌الله زاده در باشگاه را چطور ارزیابی می‌کنی؟
در سال‌های گذشته بیشتر روزهای خوب استقلال و بیشتر جام‌هایش با حاج‌آقا بوده و امیدوارم باز هم با ورود حاج‌آقا به باشگاه دوران قهرمانی‌ها و اوجگیری استقلال از راه برسد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-03-05 20:46

افزودن دیدگاه جدید