کد مطلب: 

242039

آیا کرونا عرضه‌ی آیفون ۱۲ را به تاخیر می‌اندازد؟

تازه ترین گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که شیوع ویروس کرونا و محدودیت شدید در پروازهای بین المللی موجب به تاخیر افتادن ارزش آیفون ۱۲ خواهد شد.
آیا کرونا عرضه‌ی آیفون ۱۲ را به تاخیر می‌اندازد؟

به گزارش سیتنا، یکی از کارمندان سابق اپل و کارشناسان زنجیره تامین این شرکت آمریکایی اعلام کرده است که شیوع ویروس خطرناک و کشنده کرونا در چین و بسیاری دیگر از نقاط جهان که منجر به اعمال محدودیت های شدیدی در پروازهای بین المللی شده است احتمالاً تولید و عرضه گوشی های جدید آیفون را به تعویق خواهد انداخت.

از آنجایی که هرساله مهندسان طراحان و کارشناسان اپل در نخستین ماه‌های سال به چین سفر می کردند تا در مورد تولید گوشی های آیفون با شرکای چینی خود همچون شرکت فاکسکان که هم اکنون بزرگترین و اصلی ترین کارخانه تولید آیفون در جهان به شمار می رود، مذاکره کند حالا به نظر می رسد که این اتفاق به علت شیوع ویروس کرونا و لغو بسیاری از صفر ها و پروازهای بین المللی با تأخیر انجام خواهد شد.

البته در این گزارش ذکر شده که تمامی این اطلاعات تنها یک احتمال است و هنوز جزئیات مستندی در مورد وضعیت کنونی تولید و عرضه گوشی های آیفون منتشر نشده است.

همزمان با شروع گسترده و ویروس کرونا بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری برآورد و اعلام کردند که این مسئله برای شرکت‌های تکنولوژی و تولیدکنندگان موبایل در جهان بحران بزرگی را ایجاد خواهد کرد چرا که آنها دیر یا زود تحت تاثیر این اتفاق ناگوار قرار خواهند گرفت.

کارخانه پاکستان به عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشی های آیفون و برخی دیگر از محصولات اپل از اوایل ماه ژانویه سال ۲۰۲۰ میلادی به علت شیوع گسترده کرونا در چین تعطیل شد که به نظر می رسد این مسئله به شدت اپل را متضرر خواهد کرد و همانطور که بسیاری از تحلیل گران عنوان کرده بودند این سرکت قادر نخواهد بود به درامد های مورد نظر و پیش بینی شده خود در سه ماهه نخست سال جاری میلادی دست پیدا کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-02-27 10:55

افزودن دیدگاه جدید