کد مطلب: 

241955

تعطیلی دفاتر غول مخابراتی کره به خاطر کرونا

شرکت اس کی تله کام بزرگترین شرکت مخابراتی کره جنوبی، دفتر بزرگ مرکزی و سایر شعب خود را در شهر سئول به خاطر نگرانی از شیوع ویروس کرونا به طور کامل تعطیل کرد.
تعطیلی دفاتر غول مخابراتی کره به خاطر کرونا

به گزارش سیتنا به نقل از زددی نت، در روزهای اخیر شیوع گسترده ویروس کرونا در کره جنوبی باعث شده تا ده‌ها شرکت فناوری در این کشور فعالیت‌های خود را به صورت کامل یا نسبی به حالت تعلیق درآورند. آخرین شرکت در این مجموعه اس کی تله کام است که خدمات متنوع مخابراتی و اینترنتی ارائه می‌دهد.

علت اصلی این تعطیلی مثبت اعلام شدن آزمایش کرونای یکی از کارکنان اس کی تله کام اعلام شده است. اس کی تله کام که بزرگترین ارائه دهنده خدمات تلفن همراه در کره جنوبی است، روند ضدعفونی کردن و گندزدایی از تمامی ساختمان‌ها و دفاتر خود را آغاز کرده و در این زمینه دستورالعمل‌های وزارت بهداشت این کشور را دنبال می‌کند.

به گفته سخنگوی اس کی تله کام، یکی از کارکنان این شرکت که در طبقه چهاردهم یکی از ساختمان‌های آن در مرکز سئول مشغول به کار بوده، به کرونا مبتلا شده است.

قرار شده تا کارکنان این شرکت فعالیت‌های خود را در قالب دورکاری انجام دهند. اس کی تله کام حدود ۵۰۰۰ کارمند دارد. همکاران فرد آلوده به ویروس کرونا نیز مورد بررسی و آزمایش قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-02-26 13:31

افزودن دیدگاه جدید