کد مطلب: 

241715

اپل آیفون بدون پورت و دکمه می‌سازد

اپل حق اختراع جدیدی از یک موبایل ثبت کرده که نمایشگر آن دور دستگاه می پیچد. همچنین هرگونه دکمه و پورت در بخش های کناری این دستگاه حذف شده است.
اپل آیفون بدون پورت و دکمه می‌سازد

به گزارش سیتنا به نقل از دیجیتال ترندز، حق امتیاز اختراع جدید اپل نشان می دهد آیفون جدید احتمالا بدنه ای کاملا شیشه ای و نمایشگری بدون لبه دارد که کناره های دستگاه را از چهار جهت می پوشاند. علاوه بر آن هیچ نشانی از پورت یا دکمه در بخش های کناری دستگاه دیده نمی شود.

این حق امتیاز یک دستگاه الکترونیکی را توضیح داده که از ۶ وجه آن شیشه ای و دارای نمایشگر لمسی است. بخش تنظیم صدا نیز داخل دستگاه نصب شده و زیر نمایشگر قرار دارد. این بدان معنا است که اپل در نظر دارد دستگاهی بسازد که نمایشگر آن از طرفین امتداد می یابد.

تصاویر موجود در این حق امتیاز نشان می دهند در کناره های نمایشگر ویژگی هایی مانند میزان شارژ دستگاه و نوتیفیکیشن ها نشان داده می شوند. همچنین می توان در این بخش ها کلیدهای تنظیم صدا و همچنین دکمه روشن و خاموش دستگاه را قرار داد.

بنابراین احتمال دارد اپل با استفاده از فناوری مشابه Edge Sense(متعلق به اچ تی سی) و  Active Edge(متعلق به گوگل) استفاده کند. به این ترتیب کاربر با فشردن کناره های آیفون خود می تواند دستوراتی به دستگاه بفرستد. البته هنوز مشخص نیست شیشه نسبت به فشار دست چگونه واکنش نشان می دهد.

از سوی دیگر با حذف پورت های شارژ بدان معنا است که آیفون برای شارژ باید از روش بی سیم مانند پدهای بی سیم استفاده کند. همچنین هدفون نیز با استفاده از بلوتوث به آن متصل می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-02-23 14:00

افزودن دیدگاه جدید