کد مطلب: 

241702

مبالغ شرکت‌کنندگان کنگره جهانی موبایل بازپرداخت نمی‌شود

سازمان برگزار کننده کنگره جهانی موبایل اعلام کرده در پی لغو این رویداد هیچ مبلغی به شرکت کنندگان بازپرداخت نمی کند.
مبالغ شرکت‌کنندگان کنگره جهانی موبایل بازپرداخت نمی‌شود

به گزارش سیتنا به نقل از گیزموچاینا، با شیوع ویروس کرونا شرکت های بزرگی از جمله سامسونگ، انویدیا، ویوو، سونی و آمازون از شرکت در کنگره جهانی موبایل(MWC) در بارسلونا انصراف دادند. این در حالی است که بنیاد GSMA اعلام کرده هزینه هایی که شرکت کنندگان برای حضور در کنگره جهانی موبایل پرداخته بودند، به آنها بازگردانده نمی شود.  این بنیاد به بندی در شرایط شرکت در کنگره جهانی موبایل اشاره کرده که از GSMA سلب مسئولیت می کند.

در بند ۲۱.۱۰ شرایط استاندارد برای نمایش، تبلیغ و اسپانسرشیپ MWC آمده است: در صورتی که به دلیل رویدادی خارج از کنترل برگزار کننده اعم از یک واقعه فراتر از کنترل سازمان مانند هر گونه رویداد طبیعی، شیوع بیماری واگیردار، اعتصاب، اختلال در چرخه صنعت، دشمنی، جنگ، اختلافات کارگری، اقدامات تروریستی، محاصره، آشوب، تظاهرات عمومی یا وضع محدودیت توسط مقامات دولتی یا محلی خسارت، ضرر، هزینه یا مخارجی برای شرکت ایجاد شود، برگزار کننده مسئولیتی نخواهد داشت. همچنین سازمان برگزاری کننده مجبور به بازپرداخت هزینه ای نخواهد بود.

این شرکت همچنین مشغول کار روی پیشنهادی است تا از شرایط بد فعلی بهترین نتیجه را بگیرد و رابطه دوستانه میان GSMA و شرکای تجاری اش حفظ شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-02-23 10:50

افزودن دیدگاه جدید