کد مطلب: 

241699

انصراف مدیرعامل اینستاگرام از ساخت نسخه‌ی اختصاصی برای دستگاه‌های iPad

آدام موسری، مدیرعامل شرکت اینستاگرام می‌گوید: برنامه اختصاصی برای iPad تحت نظر دارد، اما همچنان آنقدر‌ها کاربر ندارد که دست به ساخت این برنامه بزنند.
اینستاگرام از ساخت نسخه اختصاصی برای دستگاه‌های iPad ممانعت می‌کند

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، کاربران می‌توانند برنامه اینستاگرام را برای iPad خود دانلود کنند، اما این نسخه تنها یک نمونه بزرگ شده از نسخه اجرایی بر روی تلفن‌های همراه شرکت اپل است.

اینستاگرام اواخر امسال ده ساله می‌شود با این حال همچنان، با وجود درخواست‌های متعدد کاربران، یک نسخه ویژه برای iPad ندارد. به نظر می‌آید برنامه زیر مجموعه فیسبوک، یا همان اینستاگرام، معتقد است که آنقدری کاربر با دستگاه‌های iPad ندارد که یک نسخه مختص این محصولات را پرورش و ارائه دهد.

هفته گذشته مدیرعامل شرکت اینستاگرام، آدام موسری، طی صحبت‌های خود اعلام کرد که برنامه اختصاصی برای iPad تحت نظر قرار دارد، اما همچنان آنقدر‌ها کاربر ندارد که دست به ساخت این برنامه بزنند.

وی در صحبت‌های خود گفت: " ما دوست داریم که یک برنامه برای این دستگاه‌ها بسازیم، اما ما یک مجموعه محدود با کلی مشغله کاری هستیم. چنین برنامه‌ای هنوز آنقدر مهم نیست که ما آن را در اولویت شرکت خود قرار دهیم ". بر طبق نظریات برخی تحلیلگران این امر بسیار عجیب است که شرکت اینستاگرام نمی‌تواند یک برنامه برای مالکان iPad بسازد، چرا که شرکت فیسبوک در اواخر فصل چهارم سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که مبلغی مطابق با ۲۱ میلیارد دلار را بر روی این شرکت سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

همچنین اینستاگرام بیش از پنجاه هزار کارمند دارد که برنامه‌های موفقی برای بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه ساخته‌اند. قطعا خیلی از افراد از این یک میلیارد نفر یک دستگاه iPad دارند، اما با این حال به نظر می‌آید این امر اینستاگرام را راضی نمی‌کند.

این شخص همچنین در طی مکالمات خود با مخاطبین اظهار کرد، برنامه اینستاگرام به خیلی از افراد تبلیغاتی نشان نمی‌دهد. این امر تنها برای یک گروه بسیار کوچک از مخاطبین صورت می‌گیرد، اما تلاش و هدف شرکت اینستاگرام آن است که رفتار کاربران خود را در زمان وجود تبلیغات و عدم وجود آن‌ها بسنجد.

گفتنی است که تبلیغات چیزی است که درآمد شرکت اینستاگرام را تامیین می‌کند. در نتیجه تا زمانی که یک شخص حاضر نباشد مبلغی ماهیانه برای قطع شدن تبلیغات بپردازد، آن‌ها همواره در صفحات شخص ظاهر خواهند شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-02-23 10:21

افزودن دیدگاه جدید