کد مطلب: 

241693

توصیه‌های FBI جهت تقویت کلمات عبور

متخصصان امنیتی از یک دهه پیش در حال ارائه توصیه‌هایی به منظور افزایش دقت و قوت کلمات عبور هستند و حالا اف بی آی نیز در این زمینه وارد عمل شده است.
توصیه‌های FBI جهت تقویت کلمات عبور

به گزارش سیتنا به نقل از زددی نت، تا به امروز برای تقویت کلمات عبور از روش‌هایی مانند ترکیب اعداد، حروف، نشانه‌های خاص و غیره استفاده شده و حالا اف بی آی هم توصیه‌های خاص خود را در این زمینه ارائه کرده است.

اف بی آی در توصیه‌های جدید خود خواستار آن شده که به جای استفاده از کلمات عبور کوتاه و پیچیده که به یادآوردن آنها دشوار است، از کلمات عبور طولانی با حداقل ۱۵ کاراکتر استفاده شود. به نظر اف بی آی طولانی شدن کلمات عبور حدس زدن آن برای هکرها و سرقت آن را دشوار می‌سازد.

اف بی آی تصریح کرده کلمه عبور طولانی متشکل از کلمات ساده بهتر از کلمه عبور کوتاه پیچیده است. بر همین اساس اگر هکرها یک کلمه عبور رمزگذاری شده را سرقت کنند از وقت و توان لازم برای پردازش کل آن برخوردار نخواهند بود.

پلیس آمریکا از کاربران خواسته برای انتخاب کلمات عبور طولانی از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های مختلف متن باز استفاده کنند. توصیه اف بی آی در این زمینه انتخاب کلمه عبور با حداکثر ۶۴ کاراکتر است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-02-23 09:50

افزودن دیدگاه جدید