کد مطلب: 

241652

فیسبوک در ازای پول صدای کاربران را ضبط می‌کند!

فیسبوک در ازای پرداخت مبلغی به کاربران، صدای آنها را ضبط می کند. این طرح بخشی از برنامه فیسبوک برای ارتقای فناوری شناسایی صوت خود است.
فیسبوک در ازای پول صدای کاربران را ضبط می‌کند!

به گزارش سیتنا به نقل از  ایندپندنت، فیسبوک برای ضبط صدای کاربران  به آنها مبلغی پرداخت می کند. این شرکت تصمیم دارد با استفاده از اصوات ثبت شده فناوری شناسایی صوت خود را ارتقا دهد.

این شرکت از کاربران می خواهد تا نام دوستان خود را همراه با یک پیام کوتاه بخوانند. این پیام برای بهبود سیستم های هوش مصنوعی فیس بوک به کار می رود تا درک آن از صحبت های افراد را ارتقا بخشد.

طرح جدید فیس بوک نیز بخشی از برنامه جدید این شرکت به نام «Pronunciations» و اپلیکیشن «ویوپوینت» است. این طرح برای کاربران بالای ۱۸ سال  در فیس بوک ارائه شده است. کاربران از طریق اپلیکیشن «ویوپوینت» دعوت می شوند تا کلیپ های صوتی خود را بفروشند.

این درحالی است که چندی پیش مشخص شد فیس بوک یکی از شرکت هایی است که به محاورات صوتی کاربرانش بدون اجازه آنها گوش می دهد تا سیستم هوش مصنوعی خود را آموزش دهد. علاوه برآن مشخص شد گوگل، اپل، آمازون و مایکروسافت  نیز به کارمندان خود اجازه می دهند محاورات را گوش و آنها را ثبت کنند تا سرویس های خودکارشان را ارتقا دهند.

اما فرایند جدید فیس بوک برای جمع آوری صوت کاربرانش با رضایت آنها انجام می شود. در کنار فیس بوک شرکت های دیگر از جمله اپل نیز سیستم های جدید و شفاف تری برای دستیابی به کلیپ های صوتی کاربران اجرا می کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-02-22 13:06

افزودن دیدگاه جدید