کد مطلب: 

241619

استاندار تهران: توصیه می‌کنم رای دهندگان از استامپ استفاده نکنند

استاندار تهران در نشست خبری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به شیوع کرونا ویروس گفت: استفاده از استامپ در شعب اخذ رای اختیاری بوده و به شهروندان توصیه می‌کنم که از استامپ استفاده نکنند.
استاندار تهران: توصیه می‌کنم رای دهندگان از استامپ استفاده نکنند

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران در نشست خبری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: استفاده از استامپ اختیاری است توصیه می‌کنم شهروندان به علت شیوع کرونا ویروس از استامپ استفاده نکنند. دستگاه‌های احراز هویت ما در شعب اخذ رای پرقدرت به کار خود ادامه می‌دهند این دستگاه‌ها هوشمند بوده و اجازه اخذ دوباره رای را به شهروندان نمی‌دهند. با وجود این دستگاه‌های هوشمند  استامپ زدن محلی از اعراب ندارد.

استاندار تهران در مورد پیش بینی مشارکت مردم در انتخابات گفت: ارزیابی ما این است که تمام تحرکات و اقدامات دشمنان  در این راستا بوده که مشارکت خوبی نداشته باشیم اما شواهد گویای حضور حداکثری است. مقام معظم رهبری امروز را روز جشن ملی نامیدند ایشان گفته بودند برای قوی تر شدن کشور نیازمند مجلس قوی هستیم. خواهش من این است که مردم برای تقویت امنیت ملی و خنثی کردن توطئه دشمنان به صحنه بیایند. خوش بین هستم که حماسه دیگر رقم بخورد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-02-21 11:45

افزودن دیدگاه جدید