کد مطلب: 

241597

گوشی Galaxy m31 در سه رنگ وارد بازار می‌شود

به تازگی تصاویری از گوشی Galaxy m31 در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد این محصول قرار است در سه رنگ وارد بازار شود.
گوشی Galaxy m31 در سه رنگ وارد بازار می‌شود

به گزارش سیتنا، شرکت سامسونگ هر ساله گوشی‌های رده بالا و قدرتمند خود را با نام پرچمدار معرفی و روانه بازار می‌کند، اما به دلیل قیمت بالایی که این گوشی‌ها دارند، بسیاری از کاربران توان خرید آن‌ها را نداشته و به همین دلیل به سمت خرید گوشی از شرکت‌های دیگر می‌روند. اما شرکت سامسونگ نیز مانند سایر شرکت‌های سازنده تلفن‌های همراه، برای جذب مشتری در کنار گوشی‌های رده بالای خود گوشی‌های میان رده و اقتصادی نیز معرفی می‌کند که این گوشی‌ها غالبا فروش بالاتری نسبت به گوشی‌های پرچمدار این شرکت دارند و می‌توان گفت بخش عمده سود سامسونگ از فروش گوشی به این دستگاه‌ها مربوط می‌شود.

سامسونگ سال گذشته خانواده‌ای جدید از گوشی‌های میان رده خود که سری M نام داشتند را روانه بازار کرد و این خانواده به یکی از رقبای اصلی خانواده A تبدیل شد. به تازگی شرکت سامسونگ از گوشی میان رده جدید خود که M31 نام دارد رونمایی کرده و قرار است فروش آن از کشور هند و از ۲۵ فوریه آغاز شود.گوشی Galaxy m31 در سه رنگ وارد بازار خواهد شد

اما اخیرا چند تصویر از این گوشی در فضای مجازی پخش شده که نشان می‌دهد این گوشی قرار است در ۳ رنگ قرمز، آبی و مشکی وارد بازار شود. از مشخصات سخت افزاری این گوشی نیز می‌‍توان به نمایشگر ۶.۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۳۴۰ اشاره کرد.

این گوشی در بخش دوربین از یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی برای سلفی بهره می‌برد، دوربین پشت این گوشی نیز چهارگانه بوده و از یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی به عنوان دوبین اصلی، یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دو لنز ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. باتری این گوشی ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و به وسیله یک شارژر ۱۵ واتی شارژ خواهد شد. گوشی M31 از پردازنده Exynos ۹۶۱۱ و حافظه رم ۶ گیگابایتی بهره خواهد برد؛ همچنین این گوشی دارای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی است.

عرضه این گوشی به زودی از هند و با قیمتی حدود ۲۰۸ دلار آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-02-20 10:50

افزودن دیدگاه جدید