کد مطلب: 

241575

کرونا رونمایی از تلفن‌های همراه جدید را آنلاین کرد

شرکت چینی آنر نیز همچون بسیاری دیگر از تولیدکنندگان موبایل، به دنبال لغو کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ ، اعلام کرد که با برگزاری رویدادی آنلاین محصولات جدید خود را رونمایی خواهد کرد.
کرونا رونمایی از تلفن‌های همراه جدید را آنلاین کرد

به گزارش سیتنا، کنگره جهانی موبایل که بدون شک یکی از بزرگترین رویدادهای حوزه گوشی‌های هوشمند و فناوری های مربوط با آن در جهان به شمار می‌رود، در هفته های اخیر به شدت تحت تاثیر افزایش نگرانی‌ها درباره شیوع و انتشار بیشتر ویروس خطرناک و کشنده کرونا قرار گرفته بود که به واسطه همین مساله، تعداد زیادی از بزرگترین و مهم ترین شرکت های تولیدکننده موبایل، اپراتورهای مخابراتی و شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی از حضور در این رویداد انصراف دادند.

شرکت های بسیاری که از کنگره جهانی موبایل انصراف داده بودند، پیشتر نیز اعلام کرده بودند که به منظور مقابله با شیوع و انتشار بیشتر ویروس خطرناک و کشنده کرونا و همچنین حفظ بهداشت عمومی، می خواهند محصولات و گوشی های هوشمند جدید خود را با برگزاری یک کنفرانس آنلاین (ویدیو کنفرانس در یوتیوب) معرفی و رونمایی کنند.

آنر (Honor) که یکی از موفق ترین زیرمجموعه های شرکت هواوی به شمار می رود، یک تاریخ جدیدی را به منظور رونمایی از محصولات جدید و آخرین دستاوردهای خود اعلام کرده است تا جایگزینی برای MWC ۲۰۲۰ باشد که تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا لغو شد.

حالا به نظر می رسد که این شرکت چینی نیز رویداد اختصاصی رونمایی از محصولاتش را به صورت آنلاین و در تاریخ ۲۴ فوریه سال جاری میلادی برگزار کند تا بدین ترتیب نظر و توجه علاقمندان و کاربران را در سراسر جهان به خود جلب کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-02-19 13:34

افزودن دیدگاه جدید