کد مطلب: 

241547

پشت پرده کلیپ قتل منتشر شده در اینستاگرام

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: اینفلوئنسرها نباید دست به اقداماتی بزنند که منجر به برهم زدن نظم عمومی جامعه یا ایجاد آسیب‌های روحی برای شهروندان می‌شود.
پشت پرده کلیپ قتل منتشر شده در اینستاگرام

به گزارش مهر، سردار کیوان ظهیری با اعلام خبر بازداشت فردی که برای جمع‌آوری فالوور، اقدام به تهیه یک کلیپ با محتوی موضوعات جنایی کرده بود، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: حدود ساعت ۱۷ روز گذشته، شهروندی در تماس با پلیس ۱۱۰ به مأموران اعلام کرد که فردی یک دستگاه خودروی برلیانس را در کنار کانال آب در منطقه قیطریه پارک کرده و با یک وسیله در حال ضربه زدن به پیکر نیمه‌جان فرد دیگری است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: این شهروند به پلیس گفت که به سمت راننده برلیانس رفته اما راننده وی را نیز تهدید کرده که در صورت نزدیک شدن به خودرو، به قتل می‌رساند.

وی تصریح کرد: با دریافت این خبر، به سرعت تیمی از مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند اما راننده خودروی مذکور پیش از رسیدن پلیس از محل متواری شده بود.

این مقام انتظامی افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه و تحقیقات از فرد تماس گیرنده موفق به شناسایی پلاک خودروی برلیانس شده و خودرو و شخص مذکور با اخذ دستور مقام قضائی، تحت پیگرد قرار گرفت.

ظهیری متذکر شد: مأموران پلیس پس از چهار ساعت تحقیق متوجه شدند که خودروی برلیانس در یک مرکز اقامتی در منطقه شیان پارک شده و در ادامه با حضور پلیس در منطقه شیان، راننده برلیانس نیز شناسایی و بازداشت شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: راننده برلیانس در بازجویی اولیه عنوان کرد که ماجرای قتل در کار نبوده و این کار را صرفاً برای جمع‌آوری فالوور انجام داده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: راننده برلیانس مدعی بود که در شبکه اجتماعی اینستاگرام صفحه‌ای دارد و قصد داشته با انجام کلیپ، فالوورهایش را افزایش دهد.

به گفته وی، متهم به همراه پرونده پس از تحقیقات اولیه، برای بررسی بیشتر از دادسرای ویژه قتل به دادسرای ارشاد ارجاع شد.

ظهیری ضمن هشدار به افرادی که قصد دارند به هر روشی اقدام به جذب فالوور مخصوصاً در شبکه اجتماعی اینستاگرام کنند، گفت: این افراد نباید دست به اقداماتی بزنند که منجر به برهم زدن نظم عمومی جامعه یا ایجاد آسیب‌های روحی برای شهروندان می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ یادآور شد: افراد مذکور پیش از هرگونه تصویربرداری یا تهیه کلیپ باید ضمن مراجعه به مراجع ذی‌صلاح نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام کنند در غیر این صورت پلیس ضمن توقیف وسایل مربوطه، آنها را به مراجع قضائی معرفی می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-02-18 19:28

افزودن دیدگاه جدید