کد مطلب: 

241216

دو شرکت دیگر نیز از ترس کرونا در کنگره جهانی موبایل شرکت نمی‌کنند

شرکت های اریکسون و انویدیا اعلام کرده اند به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا در کنگره جهانی موبایل شرکت نمی کنند.
دو شرکت دیگر نیز از ترس کرونا در کنگره جهانی موبایل شرکت نمی‌کنند

به گزارش سیتنا به نقل از پرس اسوسیشن، پس از ال جی، این بار شرکت سوئدی «اریکسون» و شرکت «انویدیا» اعلام کرده اند به دلیل شیوع ویروس کرونا در کنگره جهانی موبایل شرکت نمی کنند. این شرکت ها دلیل تصمیم شان را نگرانی درباره بهداشت و سلامت کارکنان و بازدیدکنندگان عنوان کرده اند.

شرکت سوئدی اریکسون در بیانیه ای با قدردانی از تلاش های برگزار کننده نمایشگاه برای کنترل شیوع بیماری نوشت:  به دلیل اندازه بزرگ فضای نمایشگاهی خود نمی تواند سلامت و ایمنی بازدیدکنندگان را تامین کند.

مدیر ارشد اجرایی اریکسون نیز تاکید کرد:سلامت و ایمنی کارکنان و مشتریان اولویت ما است. این تصمیم اهمیت زیادی دارد. ما مشتاق بودیم جدیدترین فناوری های خود را در کنگره جهانی موبایل به نمایش بگذاریم. اما متاسفانه معتقدیم  مسئولانه ترین تصمیم در حال حاضر شرکت نکردن در مراسم امسال است.

این شرکت تصمیم دارد دمو و محتوای برنامه ریزی شده برای نمایش در کنگره جهانی موبایل را در چند رویداد محلی ارائه کند.

از سوی دیگر شرکت «انویدیا» نیز اعلام کرده کارمندانش را برای شرکت در کنگره جهانی موبایل نمی فرستد. این شرکت نیز در بیانیه ای اعلام کرد: با توجه به ریسک های بهداشتی و ایمنی مربوط به شیوع ویروس کرونا، تضمین سلامت همکاران،شرکا و مشتریان مهم ترین نگرانی ما است... ما مشتاق بودیم فعالیت های خود در حوزه هوش مصنوعی، فناوری ۵G و غیره را به نمایش بگذاریم. 

قرار است کنگره جهانی موبایل در ۲۴ فوریه سال جاری در بارسلونا برگزار شود. این یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت موبایل به حساب می آید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-02-08 11:31

افزودن دیدگاه جدید