کد مطلب: 

241213

رونمایی شرکت روسی از نسخه جوکر گلکسی Z Flip سامسونگ

شرکت روسی Caviar از نسخه جوکر و هارلی کوئین گوشی گلکسی زد فلیپ سامسونگ رونمایی کرد. این گوشی هوشمند با قیمتی بیش از 5000 دلار به فروش می‌رسد.
رونمایی شرکت روسی از نسخه جوکر گلکسی Z Flip سامسونگ

به گزارش سیتنا، تنها چند روز تا برگزاری مراسم Unpacked سامسونگ در 11 فوریه (22 بهمن) باقی مانده است. در این مراسم هیجان انگیز شاهد رونمایی از سری گوشی‌های گلکسی اس 20 و هم‌چنین گلکسی زد فلیپ، گوشی جدید مجهز به نمایشگر تاشو سامسونگ خواهیم بود که بسیار هیجان انگیز به نظر می‌رسد.

به نظر می‌رسد سامسونگ در پی حفظ محرمانگی در مورد گلکسی زد فلیپ نیست و تاکنون اطلاعات زیادی از این تلفن همراه درز پیدا کرده است. حالا تصاویری از یک نسخه مخصوص این گوشی هوشمند تاشو منتشر شده است که البته توسط سامسونگ طراحی نشده است. نسخه مخصوص جوکر و هارلی کوئین گلکسی زد فلیپ ظاهرا طراحی بسیار جذابی دارد.

به دلیل عدم همکاری سامسونگ و DC Comics در طراحی نسخه جوکر و هارلی کوئین از یک طراحی جدید استفاده شده است. این اثر هنری زیبا توسط شرکت روسی خاویار Caviar طراحی شده است.

Caviar پیش از این نیز به دلیل ساخت نسخه‌های مخصوص گوشی‌های هوشمند مشهور است که آخرین آنها سایبرفون یا در واقع آیفون 11 پرو مکس با طراحی الهام گرفته از سایبرتراک تسلا است که نزدیک به هشتاد میلیون تومان قیمت دارد!

در طراحی نسخه جوکر و هارلی کوئین گوشی گلکسی زد فلیپ سامسونگ شاهد استفاده از یک روکش طلایی در بخش پشتی هستیم که با تصاویری رنگی از جوکر و هارلی کویین در هر بخش از دستگاه همراهی می‌شود.

در لبه های کیس پشتی نیز شاهد حکاکی‌ با نمادهایی خاص هستیم. Caviar اعلام کرده است که تنها 54 عدد از این گوشی هوشمند ساخته خواهد شد که با قیمت 5210 دلار به فروش می‌رسد. رقم 54 براساس تعداد کارت‌های بازی پاسور انتخاب شده است.

Caviar به صورت هوشمندانه‌ای نسخه مخصوص خود را یک روز قبل از اکران عمومی فیلم Birds of Prey اعلام کرد که جدیدترین فیلم هارلی کوئین محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد برای این شرکت مهم نیست که سامسونگ هنوز نسخه اصلی را به صورت رسمی معرفی نکرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-02-08 10:44

افزودن دیدگاه جدید