کد مطلب: 

240894

پست خرید جدید استقلال در اینستاگرام

مدافع بلغار مورد نظر استقلال آماده است تا با حضور در ایران تست پزشکی بدهد.
پست خرید جدید استقلال در اینستاگرام

به گزارش ایران پژواک، دقایقی بعد از پیروزی شیرین استقلال برابر الریان حالا یک خبر خوب دیگر از این تیم منتشر شده است، این که مدافع بلغاری مورد نظر استقلال آماده است تا برای شرکت در تست های پزشکی وارد ایران شود.

ایوان ایوانوف بازیکنی است که از مدتی پیش مورد توجه استقلال بوده است اما به دلیل تبلیغات منفی علیه امنیت ایران راضی نبود به این کشور بیاید.

با این حال حالا ایوانوف تایید می کند که آماده است به ایران بیاید و در تست های پزشکی باشگاه استقلال شرکت کند.

ایوانوف در دوران فوتبال خود در تیم های گم نام شرق اروپا بازی کرده است و در نیم فصل اول هم برای تیم ایتار بازی کرده است، تیمی که هم اکنون در رده هفتم لیگ بلغارستان فعالیت می کند.

ایوانوف با تایید این خبر در صفحه اینستاگرام خود نوشت: در پایان روز نظر من تغییر کرده است، این موضوع را به دوستان ایرانی ام که به من توصیه های مناسب کرده اند مدیون هستم. من هرگز از تصمیم خودم پشیمان نخواهم شد. بعد از این پیشنهاد افراد زیادی با من و خانواده ام تماس گرفتند که بگویند وضعیت ایران خطرناک است و ارزش ندارد که حتی به رفتن به این کشور فکر کنم. لازم به ذکر است که بیشتر آنها ایران بودند که من آنها را خوب نمی شناختم. بعد از آن مسائل مربوط به ایران را از طریق دوستانم پیگیری کردم و فهمیدم آنچه آنها می گفتند نادرست بوده است. حالا کاملا آمده ام در تست های پزشکی شرکت کنم. در آخر از استقبال شما تشکر می کنم. زیاد وارد شبکه های اجتماعی نمی شوم اما این شما بوید که من را وادار کردید این کار را انجام بدهم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-01-28 21:05

افزودن دیدگاه جدید