کد مطلب: 

240723

ویندوز ۷ برای دولت آلمان هزینه تراشید!

دولت آلمان با وجود هشدار مایکروسافت درباره پایان پشتیبانی از ویندوز ۷ رایانه های خود را ارتقا نداد و اکنون برای دریافت وصله های امنیتی ٨٨٧ هزار دلار پرداخت کند.
ویندوز ۷ برای دولت آلمان هزینه تراشید!

به گزارش سیتنا به نقل از انگجت، مایکروسافت در زمستان ٢٠١٩ میلادی اعلام کرد در ۱۴ ژانویه ٢٠٢٠ میلادی پشتیبانی از ویندوز ٧ را متوقف می کند. به بیان دیگر مایکروسافت پس از تاریخ اعلام شده، آپدیت دیگر و حتی وصله های امنیتی برای این سیستم عامل عرضه نمی کند.

کاربران حدود یک سال وقت داشتند تا سیستم های خود را به ویندوز ١٠ ارتقا دهند، اما دولت آلمان  در موعد مقرر این کار را نکرد.

به نوشته روزنامه آلمانی Handelsblatt وزارت فدرال آلمان حداقل هنوز ٣٣ هزار رایانه در اختیار دارد که با ویندوز ٧ کار می کنند و در نتیجه باید ٨٨٧ هزار دلار برای دریافت آپدیت های امنیتی اضافی به مایکروسافت بپردازد.

مایکروسافت آپدیت های اضافی امنیتی را برای مشتریان شرکتی و کسب و کارها فراهم می کند اما در ازای آن هزینه کلانی دریافت می کند. این شرکت طی سال اول پس از قطع پشتیبانی ویندوز ٧ برای ارائه آپدیت امنیتی هر دستگاه ۵۰ دلار هزینه دریافت می کند. این هزینه به ازای هر سال اضافی افزایش می یابد.

بنابراین وقتی سازمانی هزاران رایانه دارد، این هزینه ها به سرعت افزایش می یابند.

نگهداری از هزاران رایانه کار سختی است. ویروس ها، بدافزار ها، آپدیت های نرم افزاری، مشکلاتسخت افزاری و اختلال برای کاربران فهرست عریض و طویلی به وظایف ادمین ها اضافه می کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-01-23 12:19

افزودن دیدگاه جدید