کد مطلب: 

240719

اطلاعات دوربین گوشی تاشو سامسونگ Galaxy Z Flip لو رفت

به تازگی اطلاعات جدیدی از دوربین گوشی منعطف گلکسی Z Flip در توئیتر منتشر شده است.
اطلاعات دوربین گوشی تاشو سامسونگ Galaxy Z Flip لو رفت

به گزارش سیتنا، به تازگی شاهد افشاگری‌ها و گزارش‌های زیادی از گوشی منعطف آینده سامسونگ که از طراحی صدفی استفاده می‌کند، بوده‌ایم. در این افشاگری‌ها اطلاعات قابل توجهی از مشخصات، ویژگی‌ها و طراحی این دستگاه منتشر شده است. امروز نیز جدیدترین اطلاعات این دستگاه از طریق توئیتر فاش شده است. بر اساس جدیدترین پست منتشر شده در توئیتر، دوربین اصلی این گوشی دارای سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی است. پیشتر شایعه‌ای از یکی از سایت‌های فناوری پخش شده بود که از وجود دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در گوشی منعطف بعدی سامسونگ خبر می‌داد؛ اما اکنون متوجه شد‌ه‌ایم که این خبر کاملا اشتباه بوده است.

در ابتدا باور داشتیم که هر دو گوشی‌های گلکسی Z Flip و S20 اولترا دارای سنسور‌ها با وضوح فوق‌العاده برخوردار خواهند بود، اما این برای زمانی بود که ما هنوز این دو دستگاه را گلکسی فولد ۲ و گلکسی S11 می‌خواندیم.

تمام اطلاعاتی که تاکنون از گوشی جدید سامسونگ منتشر شده

در ادامه، بقیه ادعا‌های موجود برای این دستگاه از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی دینامیکی امولد خبر می‌دهد. البته این همه اطلاعات نیست، زیرا دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی نیز برای گلکسی Z Flip پیش‌بینی شده است. همچنین صحبت‌هایی نیز از وجود دو گزینه رنگ مشکی و بنفش برای Z Flip به میان آمده است. البته همان طور که پیشتر گفتیم از گوشی‌های نسخه محدود به رنگ‌های آبی، قرمز و صورتی برای کره جنوبی به میان آمده است.

بعضی دیگر از اطلاعات فاش شده و گمان‌های منتشر شده ادعا می‌کنند که Z Flip دارای شارژر ۱۵ واتی خواهد بود. همچنین گفته می‌شود باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری به این دستگاه منعطف برق رسانی خواهد کرد. صحبت‌هایی از گلس فوق‌العاده نازک این دستگاه و پلاستیک روی صفحه نمایش نیز زده شده است. ما بسیار امیدواریم که Galaxy Z Flip در رویداد آنپکد سامسونگ رونمایی شود که سه هفته بعد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-01-23 10:36

افزودن دیدگاه جدید