کد مطلب: 

240713

تنبیه عجیب برای دخترخاله/ در فضای مجازی شروع به تخریب شخصیت من کردند

24 دی امسال زن جوانی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گفت: مردی نقاب دار ناگهان وارد خانه‌ام شد و تلفن همراه گران قیمتم را سرقت کرد.
تنبیه عجیب برای دخترخاله/ در فضای مجازی شروع به تخریب شخصیت من کردند

به گزارش ایران، پس‌از اعلام این گزارش پرونده با موضوع سرقت به عنف تشکیل و برای رسیدگی تخصصی با دستور مقام قضایی در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه «قاسم دستخال» رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت در این باره گفت: مأموران در گام نخست از تحقیقات، متوجه شدند شاکی با پسرخاله‌اش فرهاد 27 ساله به علت مشکلات خانوادگی قطع رابطه کرده است. وی در تحقیقات گفت: فرهاد خواستگار خواهرم بود اما از آنجایی که او بیکار است و وضع مالی خوبی ندارد من مانع ازدواج او با خواهرم شدم.

کارآگاهان به‌دنبال اظهارات شاکی موفق به شناسایی مخفیگاه فرهاد در محدوده تجریش شدند و با دستور مقام قضایی او را دو روز پس‌ از سرقت دستگیر و در بازرسی از محل سکونتش گوشی تلفن همراه شاکی را نیز کشف کردند.

متهم نیز برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه یکم منتقل شد و به جرم ارتکابی اعتراف کرد. او در خصوص انگیزه خود گفت: من خواستگار دختر خاله‌ام بودم ولی به خاطر دخالت‌های خواهرش این خواستگاری بهم خورد. دختر خاله‌ام حتی بعد از این ماجرا در فضای مجازی شروع به تخریب شخصیت من کرده و با تهمت و افترا مطالبی کذب علیه من منتشر می‌کرد من هم برای اینکه او را تنبیه کنم گوشی موبایلش را سرقت کردم.

باتوجه به اعتراف صریح متهم به بزه ارتکابی وی با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی روانه زندان شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-01-23 07:55

افزودن دیدگاه جدید