کد مطلب: 

240635

معرفی جوان‌ترین مدیر سامسونگ

سامسونگ الکترونیک به تازگی جوان‌ترین مدیر خود را که از این به بعد وظیفه مدیریت بخش تلفن‌های هوشمند این شرکت را بر عهده دارد معرفی کرد.
معرفی جوان‌ترین مدیر سامسونگ

به گزارش سیتنا، سامسونگ الکترونیک روز دوشنبه جوان‌ترین مدیر خود را معرفی کرد که از این به بعد وظیفه مدیریت بخش تلفن‌های هوشمند این شرکت را بر عهده دارد.

همچنین این شرکت کره‌ای به تازگی رئیس بخش تجهیزات شبکه خود را ارتقاء داده است. تحلیلگران می‌‎گویند دلیل این کار سامسونگ تحریم‌های اخیر آمریکا و شرایط فعلی هوآوی در بازار جهانی است.

سامسونگ در ابتدای مسیر تلفن‌های نسل پنجم (5G) شروع خوبی داشت، اما هوآوی امسال به طور گسترده‌ای می‌خواهد فروش تلفن‌های هوشمند و تجهیزات 5G را تقویت کند و بازار بزرگ خود را افزایش دهد.

وظیفه اصلی مدیر جدید سامسونگ

تام کانگ، یکی از تحلیلگران دنیای فناوری گفت: «تغییر ساختار سامسونگ با هدف مقابله با تغییر عمده احتمالی بازار با فناوری جدید است. این مدیر اجرایی جوان تعیین کننده است و به همین دلیل به سرعت می‌تواند به این تغییر سریع پاسخ دهد تا از رهبری سامسونگ از هواوی دفاع کند.»

سامسونگ، رهبر طولانی مدت تلفن‌های هوشمند، سهم ۲۱ درصدی از بازار را در سه ماهه سوم به دست آورد، اما هواوی با ۱۸ درصد به کار خود خاتمه داد. این حتی در حالی صورت گرفت که هوآوی در ماه مه از تجارت با اکثر شرکت‌های آمریکایی منع شد و آمریکا آن را از دسترسی آن به فناوری‌هایی مانند Android Android Alphabet Inc جلوگیری کرد.

روه تائه مون، که در حال حاضر با ۵۱ سال سن، جوان‌ترین رئیس این شرکت است، بخشی از تغییرات جدید سامسونگ محسوب می‌شود. این فرد توانسته بود فروش محصولات این شرکت و خروجی آن را بیشتر کند. در زمان بودن وی گوشی‌های بیشتری تولید شد و هزینه‌های کاهش یافت و به این شکل سامسونگ توانست با شرکت‌هایی مانند هوآوی که گوشی‌های مقرون به صرفه تولید می‌کنند رقابت کند.

این شرکت کره‌ای در بیانیه‌ای اعلام کرد: «مدیر پیشین بخش توسعه گوشی‌های سامسونگ، ریاست توسعه دستگاه‌های تلفن همراه گلکسی سامسونگ را بر عهده داشت و وظیفه دارد دوباره این سازمان را در زمان رقابت‌های زیاد تلفن‌های هوشمند تقویت کند.»

جدیدترین رئیس شبکه سامسونگ

چونون کیونگ کو، رئیس بخش تجارت شبکه سامسونگ، که در اولین تجارت جهانی سرویس‌های 5G در کره جنوبی شرکت داشت، به عنوان مدیر معرفی شد تا به تبدیل شدن شبکه به یک تجارت اصلی برای این شرکت کمک کند.

همچنین سامسونگ، بزرگترین سازنده تلفن‌های هوشمند و تراشه‌های حافظه در جهان، سه مدیر مشترک خود را در بررسی سالانه نگه داشته است. این حرکتی است که ثبات زیادی را در بخش مدیریت این شرکت نشان می‌دهد و پرونده رشوه‌خواری مدیران آن را زیرسوال می‌برد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-01-20 16:08

افزودن دیدگاه جدید