کد مطلب: 

240238

رونمایی از فناوری دوربین مخفی در طرح مفهومی گوشی وان‌پلاس

شرکت وان پلاس در نمایشگاه CES نوآوری خود در طراحی و ساخت جدیدترین تکنولوژی برای ماژول دوربین‌ها را به نمایش گذاشت.
رونمایی از فناوری دوربین مخفی در طرح مفهومی گوشی وان‌پلاس

به گزارش سیتنا، انتظار نمی‌رود که شرکت وان پلاس تا قبل از ماه مارس پرچمدار خود را معرفی کند، اما این شرکت راهی پیدا کرد تا در نمایشگاه CES خودی نشان دهد. این شرکت با به نمایش گذاشتن اولین طرح مفهومی خود در لاس وگاس نظر مخاطبین را به خود جلب کرد. اگر برایتان جالب است که بدانید در آینده طراحی گوشی‌های این برند چینی چگونه خواهد بود، باید نگاهی به ویدیو معرفی این طرح مفهومی بیندازید. شرکت وان پلاس در طرح مفهومی خود با نام Concept One چیزی به نام دوربین پنهان را به نمایش می‌گذارد.

دوربین پنهان چیست؟

ساخت شیشه با قابلیت تغییر رنگ چیزی به حدود هشت ماه طول کشید، این شیشه‌ها تا کنون بر روی هیچ تلفن هوشمندی اجرا نشده است و این باعث شد تا شرکت چینی وان پلاس به فکر ساخت و طراحی چنین محصولی بیفتد. بر طبق ویدیو منتشر شده شیشه پوشاننده دوربین، در زمان غیرفعال بودن اپلیکیشن عکس برداری، به حال مشکی در می‌آید و روی لنز را می‌پوشاند. اما این شیشه در صورت لزوم و زمان فعال شدن دوربین در عرض ۰.۷ ثانیه به صورت کاملا شفاف و تمیز در می‌آید. برای درک بهتر باید گفت که این سرعت از زمان مورد نیاز برای فعال شدن اپلیکیشن عکاسی بیشتر است. از این رو شرکت وان پلاس دیگر نیازی به نگرانی برای اضافه کردن دوربین‌های متعدد ندارد، چرا که می‌تواند آن‌ها را به راحتی مخفی کند. این تکنولوژی همچنین به پیشرفت کیفیت دوربین‌ها کمک می‌کند. شرکت وان پلاس با همکاری شرکت مک‌لارن سعی کردند تا دوربین را برای دریافت بهتر نور و جزئیات مناسب سازند.

جنس بدنه و دیگر جزئیات این طرح مفهومی

شرکت مک‌لارن سعی داشته است تا در طراحی این گوشی یاد آور عنوان McLaren 720S باشد. به گفته این شرکت جنس پوشش بدنه گوشی از چرمی نرم و زیبا تشکیل شده است. گفتنی است این چرم محصول انگلیس، ایرلند و اسکاتلند است. مابقی مشخصات و خصوصیات این عنوان مشابه با گوشی OnePlus۷T است. این شرکت صفحه نمایش AMOLED به اندازه ۶.۷ اینچ را بر روی طرح مفهومی خود قرار داده است. کیفیت دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسل است و دوربین آن متشکل از سه لنز داخلی است. در پشت این گوشی یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم سه برابر و یک دوربین Ultra Wide با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل قرار دارد. پردازنده این طرح مفهومی نیز Snapdragon 855+ است که با سیستم عامل اندروید ۱۰ همراه است.

خبر بد و خبر خوب

متاسفانه برای آن دسته از افراد که به این محصول علاقه‌مند شدند باید بدانند که شرکت وان پلاس به هیچ وجه نمی‌خواهد این گوشی را بسازد و به بازار عرضه کند. تنها دلیل ساخت نمونه از این طرح مفهومی به نمایش گذاشتن تکنولوژی دیدنی این عنوان بوده است. خوشبختانه باید گفت که این شرکت در نظر دارد تا در ماه‌های پیش و رو سه گوشی جدید را به جهان معرفی کند. گوشی‌های و از این عناوین هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-01-09 09:48

افزودن دیدگاه جدید