کد مطلب: 

240237

عرضه‌ی اندروید ۱۰ برای یکی دیگر از میان‌رده‌های نوکیا

نوکیا برای یکی دیگر از گوشی‌های میان‌رده خود سیستم عامل اندروید ۱۰ را عرضه کرد.
عرضه‌ی اندروید ۱۰ برای یکی دیگر از میان‌رده‌های نوکیا

به گزارش سیتنا، همانطور که می‌دانید نوکیا همیشه تلاش می‌کند که گوشی‌های رده‌بالا و میان‌رده خود را با عرضه اندروید‌های جدید، به‌روز نگه دارد. هرچند عرضه اندروید ۱۰ در روز‌های اول با سرعت زیادی از طرف نوکیا همراه نبود، اما این سیستم عامل بالاخره، پس از تلاش‌های بسیار ابتدا برای نوکیا ۸.۱، سپس برای نوکیا 9 PureView و بعد از آن هم برای نوکیا ۷.۱ عرضه شد.

شرکتی که نوکیا را تحت نظر خود گرفته یعنی HMD Global برای زیر سایه سامسونگ، سونی یا وان‌پلاس نرفتن تلاش می‌کند تا نسخه قابل نصب بر روی گوشی‌های هوشمند اندروید ۱۰ را برای یکی از گوشی‌هایی که در آمریکا عرضه نشده، منتشر کند. این دستگاه نوکیا ۶.۱ پلاس است که در چین به عنوان نوکیا X6 هم شناخته می‌شود. این گوشی به صورت عمده در سراسر جهان منتشر نشده است. انتشار اندروید ۱۰ برای نوکیا ۶.۱ پلاس می‌تواند این گوشی را با محبوبیت بالایی روبرو کند.

انتشار اندروید ۱۰ برای گوشی‌های میان‌رده نوکیا می‌تواند باعث شود که دوباره کاربران گوشی‌های اندرویدی به سمت این گوشی‌ها روی آورند. این خبر همچنین می‌تواند نوید این را بدهد که HMD Global اندروید ۱۰ را برای گوشی‌های میان‌رده دیگر این شرکت هم عرضه کند. اولین گوشی میان‌رده دیگری که می‌تواند این به‌روزرسانی را دریافت کند، نوکیا ۷ پلاس است که این گوشی هم در آمریکا عرضه نشده است. این انتظار هم وجود دارد که در سه ماه نخست سال ۲۰۲۰ گوشی‌هایی از جمله نوکیا ۲.۲، ۴.۲ و وان پلاس اندروید جدید را دریافت کنند.

طبق معمول، حساب رسمی توئیتر نوکیا اطلاعات اولیه درباره انتشار نسخه رسمی اندروید ۱۰ برای نوکیا ۶.۱ پلاس را منتشر کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، اندروید ۱۰ برای گوشی میان‌رده نوکیا ژست‌های جدیدی را به این گوشی اضافه خواهد کرد. علاوه بر این، به‌روزرسانی اندروید برای نوکیا ۶.۱ پلاس تم‌های جدید از جمله حالت تاریک برای استفاده در شب و همچنین پاسخ دادن راحت‌تر پیام‌ها را آورده است. اندروید ۱۰ همچنین پچ جدید امنیتی دسامبر ۲۰۱۹ را هم به نوکیا ۶.۱ پلاس اضافه کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-01-09 09:41

افزودن دیدگاه جدید