کد مطلب: 

240223

مچ گیری از شوهر شیطان صفت با نصب دوربین مخفی در خانه

زن جوان که به رفتارهای شوهرش مشکوک شده بود در خانه شان دوربین کار گذاشت و با فیلم سیاه شوهرش رو به رو شد. این زن فهمید همسرش که مربی ورزش بود چندین پسر نوجوان را به تله انداخته و آن ها را آزار داده است.
مچ گیری از شوهر شیطان صفت با نصب دوربین مخفی در خانه

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از یک هفته قبل به دنبال شکایت یک زن جوان به نام مریم آغاز شد.

وی به ماموران پلیس گفت: شوهرم فرهاد مربی ورزش است و من همسر دوم او هستم. فرهاد چند سال قبل با جدایی از همسر اولش به خواستگاری ام آمد و با هم ازدواج کردیم و در شهر ری ساکن هستیم و اکنون دو فرزند خردسال داریم.

زن جوان ادامه داد: من از دو سال قبل به رفتارهای همسرم مشکوک شدم. هر بار برای خرید از خانه بیرون می رفتم شوهرم پسربچه های نوجوان را به خانه می آورد. تا اینکه آخرین بار وقتی به خانه برگشتم با پسربچه ای برهنه روبه رو شدم. من که عصبانی شده بودم سر این موضوع با همسرم دعوا کردم. آن جا بود که همسرم قول داد دست از این رفتار بردارد و گفت توبه کرده است به همین خاطر او را بخشیدم.

این زن ادامه داد: حدود دو سال از آن ماجرا گذشت و من بار دیگر به رفتارهای شوهرم مشکوک شده بودم. به همین دلیل در خانه دوربین مداربسته کار گذاشتم و با مشاهده فیلم های دوربین مداربسته فهمدیم که شوهرم چندین پسر را آزار داده است.

با این شکایت، فرهاد 44 ساله بازداشت شد و در حالی که مدعی بود همسرش دروغ می گوید به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران منتقل شد تا به سوالات قضات دادگاه پاسخ دهد.

در ابتدای جلسه، زن جوان روبه روی قضات ایستاد و گفت: اولین بار وقتی پسر برهنه ای را در خانه دیدم سراغ همسر اول فرهاد رفتم و درباره رفتارهای فرهاد از او سوال کردم. آن جا بود که فهمیدم همسر اول فرهاد هم به خاطر همین موضوع از او جدا شده است. من هم تصمیم گرفتم از شوهرم جدا شوم اما وقتی به فرهاد گفتم به ماجرا پی برده ام گفت توبه کرده است و دست به چنین جرم سیاهی نمی زند. به همین خاطر او را بخشیدم اما حالا فهمیده ام او در این سال ها دست از جرم سیاهش برنداشته است. فیلم های دوربین مداربسته نشان می دهد همسرم چهار پسر بچه را به دام انداخته و آن ها را آزار داده است.

این زن ادامه داد: من و فرهاد دو فرزند خردسال داریم. اگر شوهرم توبه کند و قول بدهد دست از این رفتار بردارد او را می بخشم و حاضرم با او زندگی کنم.

سپس فرهاد که از زندان به دادگاه منتقل شده بود در جایگاه ویژه ایستاد و در حالی که اشک می ریخت، گفت: می دانم اشتباه کرده ام. وی به پای زنش افتاد و التماس کرد تا او را ببخشد اما قضات دادگاه دستور دادند تا فیلم های ضبط شده از سوی کارشناسان بررسی شود تا قربانیان این پرونده شناسایی شوند.

بنابر این گزارش، فرهاد نیز با قرار سه میلیاردی روانه بازداشتگاه شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-01-08 23:49

افزودن دیدگاه جدید