کد مطلب: 

240151

عرضه‌ی گوشی‌های پیشرفته‌ی سامسونگ به قیمت ارزان

اولین گوشی‌های هوشمند سامسونگ در سال ۲۰۲۰ میلادی، مدل‌های ساده شده از پیشرفته‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۱۹ این شرکت هستند که با عنوان Galaxy S۱۰ Lite و Note ۱۰ Lite Galaxy عرضه خواهند شد.
عرضه‌ی گوشی‌های پیشرفته‌ی سامسونگ به قیمت ارزان

به گزارش سیتنا به نقل از پایگاه خبری سی‌نت، شرکت سامسونگ با معرفی این گوشی‌ها اعلام کرد قصد دارد ویژگی‌های بسیار پیشرفته را با قیمت مناسب در دسترس عموم قرار دهد. البته سامسونگ هنوز قیمت دقیق این گوشی‌ها را مشخص نکرده و انتظار می‌رود در CES۲۰۲۰ آن را اعلام کند.

مدل Galaxy S۱۰ Lite دارای یک نمایشگر ۶.۷ اینچی Super AMOLED با وضوح تصویر ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل، ۶ یا ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸گیگابایت حافظه درونی با قابلیت افزایش با استفاده از کارت حافظه و یک پردازنده Snapdragon ۸۵۵ است. دوربین پشتی آن نیز دارای سه لنز ۴۸، ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی است.

مدل Note ۱۰ Lite Galaxy نیز ویژگی‌های مشابهی دارد، با این تفاوت که ساختار دوربین‌ پشتی آن متفاوت بوده و دوربین ۵ مگاپیکسلی با یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی جایگزین شده است و لنز اصلی به جای ۴۸ مگاپیکسل تنها ۱۲ مگاپیکسل وضوح دارد. همچنین این مدل مانند تمام گوشی‌های سری Note به یک قلم S Pen مجهز است.

با وجود این که گوشی‌های جدید سامسونگ فاقد ویژگی‌هایی مانند ضدآب بودن و شارژ بی‌سیم هستند، هنوز هم ویژگی‌های قابل توجهی دارند. شرکت سامسونگ اعلام کرده در نمایشگاه CES۲۰۲۰ جزئیات بیشتری را در باره این گوشی‌ها منتشر خواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-01-07 10:09

افزودن دیدگاه جدید