کد مطلب: 

239618

دومین گوشی تاشوی هواوی نیز در راه است

گزارش‌ها حاکی است که دومین گوشی هوشمند تاشوی هواوی در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه خواهد شد.
دومین گوشی تاشوی هواوی نیز در راه است

به گزارش سیتنا، از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشند و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خبر داده‌اند. هواوی یکی از نخستین شرکت‌های تولیدکننده موبایلی بود که اعلام کرد به تولید و توسعه گوشی هوشمند تاشوی مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر خواهد پرداخت.

بر اساس گزارش وب سایت gsmarena، حالا به تازگی شرکت چینی هواوی اعلام کرده است که دومین مدل گوشی هوشمند تاشو و مجهز به فناوری صفحه نمایش انعطاف پذیر در نیمه دوم سال آینده میلادی روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

این در حالیست که سامسونگ نیز به عنوان رقیب اصلی هواوی، اعلام کرده است که در تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۲۰ می خواهد از دومین گوشی تاشوی خود یعنی گلکسی فولد ۲،  رونمایی کند.  

نخستین گوشی تاشوی هواوی که میت ایکس (Huawei Mate X) نام داشت، به یک صفحه نمایش ۸ اینچی که قابلیت تبدیل شدن به دو نمایشگر ۶.۶ اینچی را دارد، مجهز شده بود. این محصول که عرضه آن در نوامبر ۲۰۱۹ میلادی صورت گرفت، به شدت از سوی کاربران و مشتریان مورد استقبال قرار گرفت به گونه ای که تمامی گوشی های موجود در بازار چین تنها ظرف مدت پنج دقیقه تمام شده و به فروش رسید. این محصول همچنین از قابلیت پشتیبانی از شبکه نسل پنجم اینترنت همراه ۵G بهره می‌برد که برای طیف گسترده ای از مردم و علاقمندان به اینترنت پرسرعت جذابیت فراوانی ایجاد کرده است.

از طرفی دیگر، از آنجایی که هواوی به اتهام جاسوسی از کاربران و مقامات آمریکایی و همچنین همکاری با دولت چین از سوی دولت ایالات متحده مورد تحریم و محدودیت قرار گرفته است، نمی تواند از اپلیکیشن های توسعه داده شده توسط گوگل همچون پلی استور، گوگل مپ و سایر سرویس‌های آنلاین این غول تکنولوژی آمریکایی استفاده کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-12-29 10:17

افزودن دیدگاه جدید