کد مطلب: 

239592

رشد ۱۸ درصدی استفاده از تلگرام در ایران طی آذرماه امسال

خبرگزاری ایرنا از افزایش ۱۸ درصدی استفاده از پیام‌رسان تلگرام در ایران طی آذرماه سال ۹۸ خبر داده و اعلام می‌کند: بررسی‌ها نشان می‌دهد که استفاده از تلگرام همچنان در حال افزایش است.
رشد ۱۸ درصدی استفاده از تلگرام در ایران طی آذرماه امسال

به گزارش سیتنا، خبرگزاری دولتی ایرنا در گزارشی نوشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که استفاده از تلگرام همچنان در حال افزایش است و با وجود آن که در اوایل آذرماه به علت قطعی اینترنت، استفاده از این شبکه اجتماعی محدود شده بود، اما با اتصال مجدد اینترنت، استفاده از این شبکه اجتماعی در روندی کاملا صعودی، به بیشترین میزان خود در ماه‌های اخیر رسیده است.

داده‌های به دست آمده نشان می‌دهد که در ادامه روند افزایشی استفاده از تلگرام، میزان بازدید مطالب کانال‌های تلگرامی در آذرماه بیش از آبان ماه بوده است و به صورت میانگین ۱۹۷میلیون بازدید در هر روز بیشتر از ماه قبل بوده است.

این در حالی است که تولیدات کانال‌های تلگرامی نیز افزایش یافته و به طور میانگین در هر روز ۸۸ هزار مطالب تلگرامی، بیشتر منتشر شده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که پس از قطعی تلگرام طلایی و هاتگرام، استفاده از تلگرام در آذرماه به بیشترین میزان خود رسیده و پیش‌بینی می‌شود که این روند افزایشی، تداوم یابد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-12-28 22:26

افزودن دیدگاه جدید