کد مطلب: 

239436

فروش بالای گوشی آیفون XR در بازار جهانی

با اینکه مدت زیادی از عرضه iPhone XR می‌گذرد این محصول توانسته رتبه اول فروش در سه فصل پیاپی ۲۰۱۹ را به خود اختصاص دهد.
فروش بالای گوشی آیفون XR در بازار جهانی

به گزارش سیتنا، تحقیقات نشان می‌دهد که iPhone XR پرفروش‌ترین گوشی در نه ماه اول سال ۲۰۱۹ بوده و همچنین این محصول محبوب‌ترین نسخه آیفون در تمام دنیا است. با این که پرچم‌دار‌های زیادی قبل و بعد این گوشی معرفی شدند، اما فروش iPhone XR تغییری نکرد و به موفقیت خود ادامه داد.

دلیل موفقیت iPhone XR

این محصول که بیش از یک سال پیش به دنیا معرفی شده، گزینه مناسبی برای اشخاصی که می‌خواهند گوشی قدیمی خود را تعویض کنند است. گوشی iPhone XR با قیمت ۷۴۹ دلار، بسیار ارزان‌تر از دیگر محصولات در بازار قرار دارد با این حال این محصول از پردازش قوی و قابل ستایشی برخوردار است. دلیل موفقیت این محصول و هجوم مصرف‌کنندگان به آن قیمت مناسب iPhone XR است. فروش گوشی‌های هوشمند در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۱۸ افت داشته، اما شرکت اپل با عرضه و قیمت‌گذاری مناسب بر روی محصول خود موفق شده است این محصول را در راه مناسبی قرار دهد. رده‌بنده میزان فروش کلی شرکت‌ها کمی متفاوت است، در این قسمت شرکت سامسونگ توانسته از اپل پیشی بگیرد. اما همانند شرکت اپل پرفروش‌ترین محصول سامسونگ هیچ‌کدام از پرچم‌داران این شرکت نیستند، بلکه گوشی میان رده Samsung Galaxy A10 بعد از iPhone XR دومین گوشی پرفروش جهان است. در مقام سوم نماینده دیگری از سامسونگ Galaxy A50 قرار دارد.

لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند نه ماه اول سال ۲۰۱۹ از این قرار است:

Apple iPhone XR
Samsung Galaxy A10
Samsung Galaxy A50
Oppo A9
Apple iPhone 11
Oppo A5s
Samsung Galaxy A20
Oppo A5
Xiaomi Redmi A7
Huawei P30
با توجه به آن که iPhone 11 در اواخر سومین فصل ۲۰۱۹ وارد بازار شد باید گفت که جایگاه خوبی را در این لیست به خوذ اختصاص داده است. دو گوشی iPhone 11 و iPhone 11 Pro ممکن است تا چند ماه دیگر در این لیست جایگاه بهتری کسب کنند. با این که iPhone 11 توانسته در این رده بندی حاضر شود، گوشی iPhone XR همچنان در بازار جهانی به فروش می‌رسد. جالب ببینیم که آیا در فصل آخر ۲۰۱۹ و فصل ابتدایی ۲۰۲۰ هم می‌تواند جایگاه خود را حفظ کند یا خیر. در حال حاضر iPhone XR را می‌توان حتی به قیمت ۳۹۹ دلار تهیه کرد در نتیجه ممکن است iPhone 11 پس از مدتی جایگاه اول را از این گوشی بگیرد. اما هر اتفاقی بیفتد ما می‌دانیم که iPhone XR یکی از پرفروش‌ترین گوش‌های هوشمند زمان خود است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-12-26 09:36

افزودن دیدگاه جدید