کد مطلب: 

239381

فیلم/ ارائه‌ی سرویس‌های سازمانی در حوزه‌‌های ثابت و همراه توسط اپراتور سامانتل

مدیرعامل اپراتور مجازی تلفن همراه سامانتل، گفت: در بعضی از سرویس‌های ارزش افزوده از جمله راهکارهای سازمانی، سرویس‌های پایه در حوزه‌‌های ثابت و همراه را ارائه می‌دهیم.
فیلم/ ارائه‌ی سرویس‌های سازمانی در حوزه‌‌های ثابت و همراه توسط اپراتور سامانتل

مهندس سیدهوشنگ مرتضوی، مدیرعامل اپراتور مجازی تلفن همراه سامانتل در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، پیرامون تفاوت‌ها و مزیت‌های این اپراتور نسبت به سایر اپراتورها، گفت: اپراتورهای MVNO برای حرکت روی سرویس‌های ارزش افزوده علاوه بر سرویس‌های پایه نهادینه شده‌اند و در این زمینه سامانتل هم در بعضی از سرویس‌های ارزش افزوده از جمله راهکارهای سازمانی، به ارائه‌ی سرویس‌های پایه در حوزه‌‌های ثابت و همراه پرداخته است.

وی، ادامه داد: سرویس‌های ارزش افزوده‌ی دیگری از جمله MVPN وجود دارد که در آن ما به ارائه‌ی سرویس‌های موبایلی با شماره‌های سه رقمی، چهار رقمی و پنج رقمی متناسب با نیاز سازمان‌ها می‌پردازیم که کاربران می‌توانند تماس داخلی داشته باشند و با این شماره‌ها می‌توانند به صورت موبایلی با سایرین در تماس باشند.

مرتضوی به سوال دیگر خبرنگار سیتنا مبنی بر اینکه چه برنامه‌هایی برای ارائه‌ی سرویس‌ها و خدمات در آینده دارند، گفت: core جدیدمان را تا قبل از پایان امسال راه اندازی می‌کنیم که در حقیقت core مخصوص IMS است که می‌توانیم سرویس‌های VOICE را بر روی LTE و WIFI می‌بریم، که این می‌تواند تحول بسیار خوبی در سرویس‌ها باشد.

وی، اظهار کرد: امسال راهکار بیمه پیمایشی را با بیمه سامان آغاز کردیم و در حقیقت به صورت تجاری انجام می‌شود و خودروها بر اساس پیمایشی که انجام می‌دهند حق بیمه‌ی خود را پرداخت می‌کنند. این راهکار کمک زیادی در هزینه مردم و در کیفیت رانندگی خواهد داشت.

مرتضوی، خاطرنشان کرد: سرویس دیگر ما کنتورهای گاز هوشمند است که با همکاری شرکت رایان شرق و شرکت گاز در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم این کنتورها را در منازل قرار دهیم که علاوه بر رصد میزان مصرف گاز، می‌تواند در مواقع بحران، گاز رسانی را قطع و مجددا وصل کند.

خبرنگار: زهرا طاهری
عکاس و فیلمبردار: حسین شهلایی

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-12-25 12:10

افزودن دیدگاه جدید