کد مطلب: 

238769

رانده شدگان تلویزیون از امروز روی تلفن همراه

عادل فردوسی‌پور با تهیه یک ویژه‌برنامه جذاب و حضور مهمانان محبوب به استقبال ال‌کلاسیکو رفته است.
رانده شدگان تلویزیون از امروز روی تلفن همراه

به گزارش خبرورزشی، خبرورزشی اولین رسانه‌ای بود که بعد از تعطیلی برنامه ۹۰، از حضور عادل فردوسی‌پور در برنامه‌های اینترنتی خبر داد. بعد از انتشار این خبر خیلی‌ها قصد تکذیب آن را داشتند، ولی حالا مشخص شد این موضوع واقعیت داشته و به زودی حضور فردوسی‌پور را به عنوان تهیه‌کننده برنامه‌های اینترنتی خواهیم داشت. چهارشنبه شب حساس‌ترین بازی فوتبال باشگاه دنیا در ورزشگاه نیوکمپ بین رئال و بارسا برگزار خواهد شد. از همین رو فردوسی‌پور با تهیه یک ویژه‌برنامه جذاب به استقبال ال‌کلاسیکو رفته است. آن‌طور که شنیدیم پخش این ویژه‌برنامه از امروز آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را از کافه بازار، فیلیمو و نماوا تماشا کنند. خبرورزشی روز ۲۴ مرداد روی جلد تیتر زده بود تماشای لیگ برتر با صدای عادل روی گوشی تلفن همراه و از همکاری عادل با وی‌او‌دی‌ها خبر داده بود، حالا عادل این همکاری را به بهانه ال‌کلاسیکو با فیلیمو، نماوا و کافه بازار آغاز کرده است.

مهمان محبوب، برگ برنده عادل
عادل به عنوان تهیه کننده ال‌کلاسیکو برای این ویژه‌برنامه، از افرادی مثل علی دایی، وریا غفوری و امیرمهدی ژوله به عنوان مهمان و پژمان جمشیدی به عنوان مجری استفاده کرد که کمتر در برنامه‌های تلویزیونی حضور پیدا می‌کنند و البته محبوبیت زیادی بین مردم دارند که این موضوع به نوعی برگ برنده فردوسی‌پور به حساب می‌آید. در واقع رانده‌شدگان تلویزیون از امروز روی تلفن همراه مردم هستند.

حضور تیفوسی‌ها فضای برنامه را عوض کرد
یکی دیگر از نکات جالب ویژه‌برنامه ال‌کلاسیکو حضور هواداران تیفوسی دو تیم بود که چند ساعت قبل از آغاز ضبط برنامه در استودیو حاضر شدند و با پیراهن تیم‌های محبوب‌شان در جایگاه مخصوص خود در استودیو نشستند.

تشویق وریا توسط پرسپولیسی‌ها
وریا غفوری که این روز‌ها محبوبیت زیادی بین مردم دارد توسط پرسپولیسی‌های حاضر در استودیو هم به شدت تشویق شد که این موضوع باعث تعجب پژمان جمشیدی شد.

عادل خطاب به هواداران: راحت بشینید، ولی طوری که بشود پخش کرد
قبل از شروع ضبط برنامه عادل میان هواداران حاضر شد و به دختر، پسر‌های حاضر گفت: «راحت بشینید، ولی طوری که بشود تصاویر را پخش کرد». این جمله فردوسی‌پور باعث خنده حاضران شد.

بازار سلفی داغ بود
افراد حاضر در پشت صحنه برنامه و هواداران حاضر وقتی با ستاره‌های محبوب‌شان مواجه شدند با آن‌ها عکس سلفی گرفتند و مثل همه مراسم‌ها بازار سلفی بسیار داغ بود.
وریا در جمع هواداران: آنقدر دروغ شنیدیم، نمی‌دانیم کدام حرف درست است
وقتی هواداران وریا را دیدند از او درمورد شرایط استقلال و بازگشت استراماچونی پرسیدند، کاپیتان استقلال در پاسخ به آن‌ها گفت: «به خدا ما هم نمی‌دانیم. آنقدر در این چند وقت دروغ شنیدیم، نمی‌دانیم کدام حرف درست است. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به نفع استقلال و هوادارانش باشد.»

شوخی دایی با پژمان؛ در کل فوتبالت دو بازیکن را دریبل زدی؟
در حاشیه ضبط ویژه‌برنامه ال‌کلاسیکو وقتی دایی و جمشیدی به هم رسیدند یکدیگر را در آغوش گرفتند و به گرمی با هم خوش‌وبش کردند. در این بین پژمان به دایی گفت: «علی‌آقا یادت هست در فینال جام ال‌جی چند بازیکن را دریبل زدم و به شما پاس گل دادم؟» دایی هم در پاسخ به پژمان گفت: «مگر تو در کل دوران فوتبالت دو بازیکن را دریبل زدی؟» وقتی دایی این جمله را به زبان آورد فردوسی‌پور نمی‌توانست جلوی خنده‌اش را بگیرد.

پژمان جمشیدی: هر حرفی بزنم در فضای مجازی فحش می‌دهند
پژمان وقتی با درخواست ما برای مصاحبه مواجه شد با دلخوری از فضای مجازی گفت: من مدتی است از فوتبال دورم. الان بیایم و چه چیزی بگویم؟ هر حرفی بزنم در فضای مجازی یک عده فحش می‌دهند، به همین خاطر ترجیح می‌دهم صحبت نکنم.

جمشیدی خطاب به بانوان: اطلاعات شما خیلی از من بیشتر است
وقتی نوبت به پرسش هواداران از مهمانان برنامه رسید چند هوادار خانم سؤال‌های فنی از دایی و وریا پرسیدند که این موضوع تعجب جمشیدی را در پی داشت و گفت: «اطلاعات شما از من خیلی بیشتر است.»

استندآپ ژوله استودیو را ترکاند
فردوسی‌پور از امیرمهدی ژوله نویسنده و بازیگر طنز کشورمان دعوت کرد تا استندآپ کمدی اجرا کند. وقتی ژوله مشغول اجرا بود هواداران به طرز عجیبی به وجد آمدند و به نوعی استودیو ترکید.

وریا به دایی: خیلی دلتنگ شما بودیم
وقتی وریا و دایی یکدیگر را دیدند به گرمی با هم خوش‌وبش کردند و غفوری خطاب به دایی گفت: «خیلی دلتنگ شما بودیم. امیدوارم دوباره به فوتبال برگردید.» دایی هم برای کاپیتان استقلال آرزوی موفقیت کرد.

قاسم‌خانی مهمان عادل
در اواسط برنامه پیمان قاسم‌خانی که ارتباط بسیار خوبی با عادل دارد به محل ضبط برنامه آمد و با علی دایی، جمشیدی و ژوله دیدار و گفتگو کرد. البته قاسم‌خانی بعد از حدود چند دقیقه استودیو را ترک کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-12-15 17:02

افزودن دیدگاه جدید