کد مطلب: 

238759

برچسب‌های اختصاصی توئیتر برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

توئیتر قصد دارد برای ساماندهی توئیت های مربوط به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۰ از برچسب های جدید و اختصاصی استفاده کند.
برچسب‌های اختصاصی توئیتر برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

به گزارش سیتنا به نقل از آسین ایج، یکی دیگر از هدف های ارائه این خدمات کمک به شناسایی منابع اصلی اطلاعات منتشر شده در توئیتر است تا از فریب کاربران از طریق داده های دروغین جلوگیری شود.

در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا، بسیاری از حساب های کاربری جعلی با انتشار اخبار جعلی و دروغین در مورد نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده مردم را گمراه کرده و فضای انتخاباتی را مشوش و آلوده کردند. حال توئیتر با درس گرفتن از این تجربه قصد دارد از تکرار آن جلوگیری کند.

برچسب های یادشده به شناسایی دقیق هویت حساب های کاربری نیز کمک می کند و متمایز شدن توئیت های ارسالی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را هم تسهیل می کند.

توئیتر قبلا در جریان برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس نمایندگان امریکا هم از این ابتکار عمل بهره گرفته بود تا منابع خبری اصلی و واقعی اخبار را از منابع جعلی متمایز کند.

علاوه بر این برای حساب های کاربری نامزدهای اصلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که در حال حاضر با یکدیگر رقابت می کنند،علامت های تایید خاص آبی رنگ در نظر گرفته شده است. برچسب های آتی وابستگی حزبی نامزدها را هم مشخص می کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-12-15 15:41

افزودن دیدگاه جدید