کد مطلب: 

238495

جلوه‌گری تلفن‌های همراه هوشمند در سال ۲۰۱۹

گوشی‌های هوشمند iPhone ۱۱، Galaxy Note ۱۰ Plus، iPhone XR، iPhone ۸، ۷Pro، Galaxy S۱۰E، Pixel ۳A و Moto G۷ بهترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۹ میلادی از دیدگاه نشریه سی‌نت هستند.
جلوه‌گری تلفن‌های همراه هوشمند در سال ۲۰۱۹

به گزارش سیتنا، بازار فناوری هر روز شاهد ارائه گوشی‌های هوشمند جدید با قابلیت‌های متفاوت است. وضوح بیشتر دوربین، امکان شارژ بی‌سیم، پردازشگر قوی‌تر، افزایش عمر باتری، افزودن حسگر، افزایش سرعت و حافظه  ویژگی‌هایی هستند که گوشی جدید را از مدل‌های قدیمی متمایز می‌کنند. در ادامه بهترین‌های گوشی هوشمند ۲۰۱۹ از دید سی‌نت (Cnet) شرح داده می‌شود.  

iPhone ۱۱ محصول شرکت اپل
این گوشی بهترین گوشی هوشمند اپل با قیمت متوسط است که تا کنون به بازار عرضه شده است. دوربین‌های این گوشی دارای ویژگی Night Mode‌ هستند و دوربین سوپرواید آن جزئیات بیشتری را در تصاویر ثبت می‌کند. این گوشی به آخرین و سریع‌ترین پردازنده اپل مجهز است. با وجود این فاقد جک هدفون و حسگر اثر انگشت است.
این گوشی با قیمت ۷۰۰ دلار عرضه شده است.

Galaxy Note ۱۰ Plus محصول شرکت سامسونگ
این گوشی پیشرفته برای کاربرانی ساخته شده که خواهان بهترین سیستم اندرویدی هستند. این گوشی به یک نمایشگر فوق‌العاده ۶.۸ اینچی مجهز است، طول عمر بالایی دارد، از قابلیت شارژ بی‌سیم بهره می‌برد و به دوربین‌ها فوق‌العاده‌ای مجهز است. همچنین این گوشی تا عمق ۱.۵ متری و به مدت ۳۰ دقیقه ضد آب است.

iPhone XR محصول اپل
این گوشی با قیمت ۶۰۰ دلار ارزان‌ترین گوشی آیفون مجهز به رابط لمسی است که توسط شرکت اپل به بازار عرضه می‌شود. این گوشی سرعت بالایی دارد و به یک نمایشگر با تفکیک و وضوح رنگ بالا مجهز شده است. دوربین پشتی آن فاقد لنز تله فوتو است اما دوربین سلفی آن تصاویر فوق‌آلعاده‌ای را ثبت می‌کند. همچنین iPhone XR طولانی‌ترین عمر باتری را در بین تمام محصولات اپل دارد.

iPhone ۸ محصول اپل
گوشی iPhone ۸ و iPhone ۸ Plus تنها مدل آیفون محسوب می‌شود که دکمه Home را حفظ کرده است. این گوشی دوربین با کیفیت به حسگر اثر انگشت مجهز است، ضد آب بوده و با قیمت ۴۴۹ دلار عرضه می‌شود. عمر کوتاه باتری این گوشی مهمترین نقطه‌ضعف آن محسوب می‌شود.

۷Pro محصول شرکت OnePus
این گوشی اندرویدی پیشرفته مجهز به یک دوربین سلفی با کیفیت، چند دوربین پشتی و حسگر اثر انگشت است و در دو مدل عرضه شده است. مدل اول  ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و به قیمت ۶۶۹ به فروش می‌رسد. مدل دوم ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و با قیمت ۶۹۹ دلار عرضه می‌شود. گوشی ۷Pro ارزنده‌ترین گوشی اندرویدی موجود در بازار سال ۲۰۱۹ میلادی محسوب می‌شود.

Galaxy S۱۰E محصول شرکت سامسونگ
این گوشی ویژگی‌های قابل توجهی دارد. ابعاد آن نسبت به سایر گوشی‌های مشابه کوچکتر است و به سادگی در دست جای می‌گیرد. این گوشی به یک تراشه بسیار سریع Snapdragon ۸۵۵ مجهز است و طول عمر باتری آن زیاد است. علاوه بر این که باتری آن قابلیت شارژ بی‌سیم را دارد، این گوشی امکان شارژ بی‌سیم سایر تجهیزات گوشی را نیز دارد. همچنین گوشی Galaxy S۱۰E به یک نمایشگر AMOLED و اسکنر اثر انگشت مجهز است.

Pixel ۳A محصول شرکت گوگل
این گوشی برخی از ویژگی‌های Pixel ۳ از جمله ضد آب بودن و امکان شارژ بی‌سیم را ندارد و حافظه داخلی آن ۶۴ گیگابایت است. با وجود این دارای یک جک هدفون است و همچنان از دوربین Night Sight بهره می‌برد و امکان ثبت تصاویر فوق‌آلعاده را در شب دارد.  نمایشگر OLED این گوشی نیز کیفیت بسیار خوبی دارد و طول عمر باتری آن زیاد است. در مجموع می‌توان گفت این گوشی اغلب ویژگی‌های Pixel ۳ را با قیمت بایین‌تری در اختیار می‌گذارد.

Moto G۷ محصول شرکت موتورولا
این گوشی هوشمند برخلاف Razr قابلیت خم شدن را ندارد، اما قابل اعتماد بوده و قیمت مناسب‌تری دارد. این گوشی تنها یک بلندگو دارد و در نور کم عکس و فیلم‌های چندان باکیفیتی ثبت نمی‌کند. با وجود این دارای دو دوربین پشتی بوده و طول عمر باتری آن زیاد است. طراحی زیبایی دارد و از امکان شارژ بی‌سیم بهره می‌برد. همچنین قابلیت شارژ سریع را نیز دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-12-11 10:39

افزودن دیدگاه جدید