کد مطلب: 

238465

تله سیاه در سایت دیوار برای نوعروس

یک نوعروس که با جست وجو در سایت دیوار می خواست وام بگیرد، به تله مرد شیطان صفت گرفتار شد.
تله سیاه در سایت دیوار برای نوعروس

به گزارش رکنا، دختر که از آزار و اذیت و اخاذی های این مرد خسته شده بود علیه وی شکایت کرد.

رسیدگی به این پرونده از یک ماه قبل به دنبال شکایت یک دختر 27 ساله به نام تانیا آغاز شد.

وی به مأموران گفت: مدتی بود می خواستم ۱۵ میلیون تومان وام بگیرم. چندبار به بانک مراجعه کردم اما نتوانستم وام بگیرم. به همین دلیل در سایت دیوار جست و جو کردم و با یک مرد جوان به نام کیارش آشنا شدم که آگهی فروش وام را درج کرده بود. او می گفت می تواند به راحتی برایم ۲۰ میلیون تومان وام بگیرد و من باید ماهانه ۵۰۰ هزار تومان اقساط وام را بپردازم. من که به حرف های مرد جوان اعتماد کرده بودم چند بار از طریق تلگرام با او تماس گرفتم و با هم درباره نحوه دریافت وام صحبت کردیم.

این دختر ادامه داد: کیارش می‌گفت اگر می‌خواهم که او برایم وام بگیرد، باید به ملاقاتش بروم. او مرا به خانه‌اش دعوت کرد و من به خانه‌اش در غرب تهران رفتم اما او مرا آزار داد و شکنجه کرد. کیارش از من عکس و فیلم تهیه کرده بود و تهدید می‌کرد اگر شکایت کنم عکس و فیلم هایم را برای خانواده‌ام ارسال می‌کند و آبرویم را می برد.

این دختر در حالی که اشک می ریخت گفت: او نه تنها برایم وام نگرفت بلکه از من پول هم می‌گرفت و با تهدید از من اخاذی می‌کرد. من تازه نامزد کرده بودم و نمی خواستم نامزدم متوجه ماجرا شود. به همین دلیل ناچار بودم به خواسته‌های سیاه کیارش تن دهم اما حالا که خانواده ام به ماجرا مشکوک شده اند، از این وضعیت خسته شده ام و آمده ام از او شکایت کنم.

به دنبال شکایت دختر جوان کیارش بازداشت شد اما ادعا کرد تانیا با میل خودش با او قرار گذاشته و عکس و فیلم هایش را در اختیار او قرار داده است.

با این ادعا پرونده برای رسیدگی به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و کیارش در دادگاه از خود دفاع کرد.

این در حالی بود که کارشناسان اعلام کرده بودند عکس و فیلم های سیاه از سوی کیارش گرفته شده است.

مرد شیطان صفت دیروز پای میز محاکمه ایستاد و منکر اتهام شد. وی گفت: دختر جوان با میل خودش به ملاقات من می آمد و من هرگز او را به زور آزار ندادم.

تانیا نیز در حالی که اشک می ریخت او را دروغگو خواند و برایش اشد مجازات خواست.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا برای مرد شیطان‌صفت حکم صادر کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-12-10 23:31

افزودن دیدگاه جدید