کد مطلب: 

237901

معاون وزیر اقتصاد: بهبود فضای کسب و کار از اولویت های وزارت اقتصاد است

معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بهبود فضای کسب و کار از اولویت های وزارت اقتصاد است و باید دستگاه‌های های تابعه این وزارتخانه در راستای بهبود این رویه از اقتصادهای نوین جهانی متناسب با شرایط و نیازهای کشور الگو بگیرند.
معاون وزیر اقتصاد: بهبود فضای کسب و کار از اولویت های وزارت اقتصاد است

به گزارش سیتنا، «عباس معمارنژاد» در نشست شورای هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌های استان ایلام با بیان اینکه تحول دیجیتال باید در سیستم‌های اقتصادی پیگیری شود و در این راستا باید آموزش های لازم ارائه شود، اظهار کرد: در دیجیتال سازی باید هر سازمان مدل کسب و کار خود را تبیین، ساده سازی و مستندسازی و از فناروی‌های نوین در راستای خدمات‌رسانی به مردم به استفاده کند.

وی گفت: اصلاح فرآیندها سودآوری را برای بانک‌ها و بیمه‌ها بیشتر و بسیاری از هزینه های جاری آنها را حذف می کند، بنابراین تحول دیجیتال در راستای اقتصاد هوشمند نیاز ضروری جامعه است که باید انجام شود.

معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: بهبود فضای کسب و کار از اولویت های وزارت اقتصاد است و باید دستگاه‌های های تابعه این وزارتخانه در راستای بهبود این رویه از اقتصادهای نوین جهانی متناسب با شرایط و نیازهای کشور الگو بگیرند.

معمارنژاد با تاکید بر اینکه تحول دیجیتال در راستای اقتصاد هوشمند نیاز امروز است و کارمندان بانک، گمرک و بیمه ها باید آموزش های تخصصی حوزه کاری خود را فرا بگیرند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-12-01 16:31

افزودن دیدگاه جدید