کد مطلب: 

237554

یک نماینده‌ی مجلس: باید آقای روحانی پیرامون تاخیر در اجرای مصوبه‌ی شورای عالی امنیت ملی برای قطع اینترنت پاسخگو باشد

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس می‌گوید: آقای روحانی باید پاسخگو باشد که شورای عالی امنیت ملی صبح روز جمعه 24 آبان ماه مصوب کرد که اینترنت در کشور فیلتر شود؛ اما دولت این مصوبه را تا بعدازظهر روز شنبه اجرا نکرد و در این مدت اغتشاش‌گران فرصت پیدا کردند تا یکدیگر را پیدا کنند و هماهنگی‌های لازم را با هم داشته باشند و سازماندهی شوند.
یک نماینده‌ی مجلس: باید آقای روحانی پیرامون تاخیر در اجرای مصوبه‌ی شورای عالی امنیت ملی برای قطع اینترنت پاسخگو باشد

به گزارش سیتنا، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به افزایش قیمت بنزین گفت: در رابطه با اغتشاشات اخیر و هزینه‌های ناشی از آن به طور خاص دو نفر باید پاسخگو باشند که مسبب اصلی این ماجراها هستند چرا که این مسائل و این ناآرامی‌ها به تصمیم این دو نفر برمی‌گردد؛ یکی آقای روحانی و دیگری ‌آقای زنگنه وزیر نفت که کارت سوخت را حذف کردند.

وی افزود: به دنبال حذف کارت سوخت طبق گفته کارشناسان تاکنون حدود 200 هزار میلیارد تومان برای کشور خسارت به همراه داشته و مسبب این قضایای اخیر هم حذف کارت سوخت بود که این دو نفر از سر لجبازی و سیاسی‌کاری تصمیم به این کار گرفتند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنده از آقای روحانی و آقای زنگنه به قوه قضائیه شکایت می‌کنم و به زودی متن شکایت و شکواییه خود را درباره این دو نفر به قوه قضائیه تسلیم خواهم کرد چرا که این دو نفر باید تحت تعقیب قرار گیرند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: نکته بعدی که آقای روحانی باید در قبال آن پاسخگو باشد این است که شورای عالی امنیت ملی صبح روز جمعه 24 آبان ماه مصوب کرد که اینترنت در کشور فیلتر شود اما دولت این مصوبه را تا بعدازظهر روز شنبه اجرا نکرد و در این مدت اغتشاش‌گران فرصت پیدا کردند تا یکدیگر را پیدا کنند و هماهنگی‌های لازم را با هم داشته باشند و سازماندهی شوند.

وی افزود: موضوع دیگر این است که طبق ماده 39 برنامه ششم دولت باید هر سال 20 درصد بنزین را گران می‌کرد چرا دولت به صورت پلکانی این مصوبه را اجرا نکرد و یکباره و در یک شب کاری که باید در 5 سال گذشته انجام می‌داد را انجام داد و علاوه بر این طبق مصوبه مجلس دولت حق نداشت کارت سوخت را حذف کند و چرا این کار را کرد و این اقدام خلاف قانون بوده است.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس اظهار داشت: مسئولان امنیتی کشور باید تشخیص دهند که این اقدامات عمد بود یا غیرعمد اما شواهد و قراین از عمدی بودن این قبیل اقدامات حکایت دارد.

ابوترابی خاطرنشان کرد: دو، سه روز قبل از اجرای طرح افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین رئیس قوه قضائیه در نامه‌ای به رئیس جمهور عنوان می‌کند که شرایط کشور اقتضای لازم را برای اجرای این طرح ندارد و شرایط کشور برای این کار شرایط خوبی نیست و خواستار عدم اجرای طرح افزایش قیمت بنزین شده بود و آقای رئیس جمهور به این توصیه رئیس دستگاه قضا توجهی نکرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-11-25 01:45

افزودن دیدگاه جدید