کد مطلب: 

237520

تبلتی که طراحی‌ها را دیجیتالی می‌کند

استارت آپی در فرانسه تبلتی ابداع کرده که با کمک روش مغناطیس سنجی طراحی های فرد روی کاغذ را دیجیتالی و در دستگاه ذخیره می کند. این تبلت دارای اپلیکیشنی است که حرکات دست طراح را رصد می کند.
تبلتی که طراحی‌ها را دیجیتالی می‌کند

به گزارش سیتنا به نقل از آر اف آی، استارت آپی فرانسوی به نام ISKN اخیرا یک دستگاه رونمایی کرده که به طور واقعی طراحی های روی کاغذ را دیجیتالی می کند.

این دستگاه که به اندازه یک تبلت است با استفاده از مغناطیس سنجی حرکات مداد روی کاغذ را رصد و طرحی در فرمت دیجیتالی تولید می کند.

مغناطیس سنجی روشی برای اندازه گیری و ردیابی مغناطیس است.  در دستگاه مذکور که Repaperنام دارد، ۲۵ مغناطیس سنج نصب شده که حرکات مداد را در سه محور یک حلقه مغناطیسی اطراف هرگونه طراحی ردیابی می کنند.

روی سطح این دستگاه ۸۱۹۲ نقطه فشار وجود دارد  که با دقتی در سطح میلیمتر یک نسخه دیجیتال از طراحی انجام شده روی کاغذ را ارائه می کنند. در نتیجه هر خطی که روی یک تکه کاغذ متصل به تبلت Repaper کشیده می شود، به طور دیجیتالی در اپلیکیشن Repaper Studio به وجود می آید.

اپلیکیشن مذکور قابلیت های مختلف از جمله رنگ آمیزی، پاک کردن و ساخت ویدئو تایم لپس را دارد.

این دستگاه قابل حمل ۴۶۰ گرمی می تواند ۶ ساعت به طور خودکار فعالیت کند. بنابراین کاربر می تواند در هر زمان هر آنچه را که صلاح می داند، رسم کند. همچنین حالت «بدون اسکرین» نیز در تبلت وجود دارد. کاربر با استفاده از این وضعیت می تواند روی کاغذی طراحی کند و نسخه دیجیتال طراحی را روی دستگاه ذخیره کند. نسخه دیجیتال را می توان بعدا به رایانه رومیزی، آی پد یا موبایل منتقل کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-11-24 15:19

افزودن دیدگاه جدید