کد مطلب: 

237303

بروزرسانی جدید سیستم عامل iOS منتشر شد

اپل با انتشار نسخه iOS 13.2.3 سعی در رفع مشکلات پیش آمده در سیستم‌‎عامل آیفون و آیپد کرد.
بروزرسانی جدید سیستم عامل iOS منتشر شد

به گزارش سیتنا، اپل اکنون در جدیدترین حرکت خود اقدام به انتشار نسخه جدید 13.2.3 سیستم‌عامل‌های iOS  و iPadOS  برای دستگاه‌های سازگار کرد. سایز اصلی این بروزرسانی جدید تقریبا ۹۰ گیگابایت است اما با توجه به دستگاه‌ تغییر می‌کند. در ادامه درباره تغییرات به وجود آمده در این بروزرسانی صحبت می‌کنیم.

این بروزرسانی یکی از مشکلاتی که اخیرا کاربران دستگاه‌های این شرکت با آن روبه‌رو بودند را رفع می‌کند. این مشکل باعث می‌شد جست‌وجوی سیستمی و جست‌وجو در ایمیل، فایل‌ها و نوت‌ها قابل انجام نباشد. اکنون دیگر با نصب بروزرسانی جدید اپل می‌توان با خیال راحت این کار را انجام داد. علاوه بر این، مشکل دیگری در سیستم‌عامل قبلی وجود داشت که باعث می‌شد تصاویر، لینک‌ها و باقی فایل‌های الصاقی در اطلاعات پیام نشان داده نشوند. این مسئله نیز به کمک نسخه  13.2.3 رفع شده است.

مشکل دیگری که کاربران با آن دست و پنجه نرم می‌کردند عدم اجازه نرم‌افزارهای گوشی برای دانلود محتوا در پس زمینه بود که با خود مسائل دیگری نیز به همراه داشت. این مشکل در بخش‌هایی مانند ایمیل و نرم‌افزارهای پیام‌رسان بیشتر بروز پیدا می‌کرد. برای مثال ایمیل در زمانی که در حال اجرا نبود نمی‌توانست به پیام‌های جدید دسترسی پیدا کند.

این بروزرسانی جدید یکی دیگر از رشته پچ‌هایی است که اپل از زمان عرضه 13 iOS  در ماه گذشته منتشر کرده است. وجود این حجم از مشکلات و باگ در این سیستم‌عامل کاملا نشان می‌دهد که اپل آزمایش‌های زیادی را برای پیش‌بینی این مشکلات انجام نداده است. البته اپل از لحظه انتشار این سیستم‌عامل تاکنون با ارائه بروزرسانی‌های جدید در صدد این برآمده است که مشکلات آن را رفع کند. امیدواریم که این مشکلات هر چه زودتر رفع شده و این سیستم‌عامل در حالت بهتری نسبت به اکنون قرار بگیرد.

در بروزرسانی جدید این سیستم‌عامل سعی شده است که مشکلات اصلی آن رفع شده و شاهد عملکرد بهتری باشیم. البته هنوز هم چند باگ باقی مانده‌اند اما به نظر می‌رسد اپل آن‌ها را نیز فراموش نکرده و در حال بهبود این مشکلات نیز هست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-11-21 09:41

افزودن دیدگاه جدید