کد مطلب: 

237075

اپل از سامسونگ و هواوی با شبکه ۵G سبقت گرفت

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری برآورد و اعلام کرده‌اند که اپل قصد دارد از رقبای خود در تولید و عرضه گوشی‌های مجهز به شبکه ۵G سبقت بگیرد.
اپل از سامسونگ و هواوی با شبکه ۵G سبقت گرفت

به گزارش سیتنا، با توجه به استقبال بی نظیر کاربران از گوشی‌های مجهز به شبکه ۵G، بسیاری از اپراتورهای مخابراتی و شرکت های تولیدکننده موبایل درصدد توسعه، تولید و عرضه گوشی های مجهز به شبکه نسل پنجم اینترنت همراه ۵G بوده‌اند.

کارشناسان و تحلیلگران فعال در استراتژی آنالتیکس به تازگی برآورد و اعلام کرده اند که اپل قصد دارد با معرفی و عرضه گوشی های هوشمند مجهز به شبکه ۵G، از رقبای خود یعنی شرکت های سامسونگ و هواوی سبقت گرفته و بدین ترتیب تبدیل به شرکت پیشگام در توسعه شبکه ۵G شود.

بر اساس گزارش وب سایت businessinsider، بنابراین انتظار می‌رود که هر سه مدل گوشی‌های آیفون که در سال آینده میلادی معرفی و عرضه خواهند شد، از شبکه ۵G پشتیبانی خواهند کرد.

با توجه به افزایش روزافزون محبوبیت فناوری‌های نوین و گسترش تلاش و فعالیت شرکت‌های مختلف تکنولوژی و اپراتورهای بین المللی برای برقراری و توسعه زیرساخت‌های لازم برای فناوری نسل پنجم اینترنت ۵G، می‌توان گفت که یک ماراتن و رقابت تنگاتنگی میان این غول‌های تکنولوژی درگرفته است و هر یک از آن‌ها در تلاشند نخستین اپراتور و شرکت مخابراتی باشند که امکان دسترسی و بهره‌برداری از جدیدترین نسل از اینترنت ۵G را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند. نسل پنجم شبکه تلفن همراه ۵G، استانداردهای پیشنهادی برای نسل جدید ارتباطات سیار است که پس از نسل چهارم شبکه تلفن همراه فعلی ارائه می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-11-17 09:43

افزودن دیدگاه جدید