کد مطلب: 

237023

شوخی های فضای مجازی با تغییر قیمت بنزین

افزایش ناگهانی قیمت بنزین در 24 ساعت گذشته بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت و باعث شد شوخی‌ها، کنایه‌ها و تحلیل‌های مختلفی درباره آن منتشر شود.
شوخی های فضای مجازی با تغییر قیمت بنزین

به گزارش خراسان، بعضی کاربران با اشاره به اظهارات قبلی مسئولان از این که این اتفاق ناگهانی رخ داده و پیش از این بارها تکذیب شده بود، اظهار شگفتی کردند.

عده‌ای از کاربران توئیت چند سال قبل رئیس جمهور را منتشر کردند که هدف از تک‌ نرخی کردن بنزین را از بین بردن فساد دانسته بود و حالا با دو نرخی کردن دوباره بنزین آن را نقض شده دانستند.

بعضی کاربران، شلوغ‌تر شدن سیستم حمل و نقل عمومی را پیش‌بینی کردند که البته با توجه به کمبود اتوبوس و ازدحام زیاد مترو می‌تواند مشکلاتی را به وجود بیاورد.

همچنین بعضی کاربران با انتشار عکس و ویدئو پیشنهادهای شوخی و جدی خودشان را مطرح کردند.

کاربری با انتشار یک خودروی وارونه که کف آن گل و گیاه کاشته شده بود، نوشت: «با گرون شدن بنزین، بهترین استفاده‌ای که از خودرو می‌تونیم بکنیم همینه!».

کاربر دیگری هم عکسی از یک الاغ را منتشر کرد و آن را بهترین وسیله نقلیه در شرایط گرانی بنزین دانست. کاربران دیگری هم به شوخی با این وضعیت پرداختند.

کاربری با اشاره به سهمیه آمبولانس‌ها نوشت: «‏سهمیه بنزین آمبولانس 500 لیتره، فکر کن تصادف کنی آمبولانس زنگ بزنه بگه سهمیم تموم شده خودت برو تا بیمارستان».

کاربر دیگری نوشت: «‏تفریح ارزون قیمت مردم این مملکت یه دونه دوردور و سفر بود یه دونه هم خواب که اولی به لطف بنزین سه هزار تومنی گرفته شد، دومی رو هم آن قدر می شینی به اولی فکر می کنی که خودش خود به خود گرفته می‌شه!»

کاربری هم با انتشار تصویر هموطنی که در حال پر کردن دبه های داخل صندوق عقب خودرواش بود، نوشت: «آفرین که یک باک و نیم از بقیه جلویی فقط خدا کنه حادثه ای پیش نیاد.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-11-16 07:50

افزودن دیدگاه جدید