کد مطلب: 

236348

قفل اثر انگشت، لایه‌ی امنیتی جدید واتس‌اپ برای کاربران اندرویدی

واتس‌اپ یک لایه امنیتی جدید برای امنیت بیشتر کاربران اندرویدی معرفی کرد.
قفل اثر انگشت، لایه‌ی امنیتی جدید واتس‌اپ برای کاربران اندرویدی

به گزارش سیتنا، بروزرسانی جدید برنامه پیام‌رسان واتس‌اپ مانند بروزرسانی‌های قبل بزرگ نیست، اما با توجه به ویژگی جدیدی که آورده است، بسیار مهم است. در حقیقت، یک ویژگی است که بروزرسانی جدید واتس‌اپ به آن اضافه می‌کند و شاید از نظر خیلی‌ها ویژگی امنیتی مناسبی باشد و آن باز شدن قفل اپلیکیشن از طریق اثر انگشت است.

بعد از معرفی فناوری Touch ID و Face ID توسط شرکت اپل برای گوشی‌های آیفون به منظور افزایش لایه امنیتی بهتر برای حفظ اطلاعات شخصی کاربران iOS، واتس‌اپ اعلام کرد که کاربران اندروید هم با استفاده از ویژگی قفل با اثر انگشت این برنامه امنیت بیشتری خواهند داشت. همانگونه که نام این ویزگی مشخص می‌کند، ویژگی قفل واتس‌اپ با اثر انگشت به کاربران اندرویدی این اجازه را می‌دهد تا قفل واتس‌اپ را با استفاده از اثر انگشت خود باز کنند و این ویژگی تنها روی گوشی‌های اندرویدی قابل استفاده است که دارای حسگر اثر انشگت هستند.

برای استفاده از این ویژگی جدید در واتس‌اپ، کاربران باید نسخه قبلی خود را با مراجعه به پلی‌استور گوگل بروزرسانی کنند و در برنامه واتس‌اپ به قسمت تنظیمات و سپس حساب کاربری بروند و در گزینه حریم خصوصی قفل با اثر انگشت را روشن کنند. به سادگی با روشن کردن گزینه مورد نظر در این بخش، کاربران از این پس قادر خواهند بود تا برنامه واتس‌اپ را با استفاده اثر انگشت خود باز کنند.

واتس‌اپ یک برنامه پیام‌رسانی فوری برای تلفن‌های هوشمند است. این برنامه توسط شرکت سهامی واتس‌اپ ساخته شده‌است. مؤسس شرکت و سازنده این برنامه یان کوم است. پیام‌رسان واتس‌اپ سامانه‌ای نرم‌افزاری برای گوشی‌های هوشمند اندروید و آیفون است. این پیام‌رسان از ارتباط دیتا یا وای-فای برای فرستادن پیام استفاده می‌کند. علاوه بر توانایی فرستادن متن ساده می‌توان پرونده‌هایی مانند پی‌دی‌اف، نگاره، آوا و ویدئو را با واتس‌اَپ فرستاد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-11-02 16:40

افزودن دیدگاه جدید