کد مطلب: 

235668

پلیس فتا: همچنان "کلاهبرداری" از موضوعات داغ سایت‌های دیوار و شیپور است/ دادستانی تعیین‌تکلیف کند

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با بیان اینکه مشکلات سایت‌های دیوار و شیپور هنوز برطرف نشده، گفت: "کلاهبرداری" از موضوعات داغی است که همچنان در این سایت‌ها وجود دارد.
پلیس فتا: همچنان "کلاهبرداری" از موضوعات داغ سایت‌های دیوار و شیپور است/ دادستانی تعیین‌تکلیف کند

به گزارش سیتنا به نقل از تسنیم، سرهنگ تورج کاظمی در پاسخ به این سؤال که آیا سایت‌هایی مانند دیوار و شیپور به موارد ذکر شده توسط پلیس فتا برای برطرف کردن مشکلات سایتهایشان اقدام کرده‌اند یا خیر، اظهار کرد: خیر، مشکلات سایت‌های دیوار و شیپور برطرف نشده و هنوز مشکلات عمده‌ای در این سایت‌ها وجود دارد.

رئیس پلیس فتا تهران ادامه داد: اینگونه سایت‌ها همچنان امکان معرفی کاربر را ندارند و مدیران این سایت‌ها در صورت ارائه شکایت توسط شهروندان، نمی‌توانند کاربران را معرفی کنند و مشکلات این سایت‌ها پابرجا است.

به گفته این مقام انتظامی، "کلاهبرداری" از موضوعات داغی است که همچنان در این سایت‌ها وجود دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا جرایم کلاهبرداری در اینگونه سایت‌ها به نسبت گذشته کاهش پیدا کرده یا خیر نیز گفت: یکی از مشکلات موجود این است که اینگونه پرونده‌ها به شورا‌های حل اختلاف ارجاع داده می‌شود که پرونده از شورای حل اختلاف نیز به کلانتری‌ها ارسال شده لذا در حال حاضر آمار دقیقی وجود ندارد.

کاظمی در پاسخ به این سؤال که آیا پلیس فتا تهران بزرگ به مدیران این سایت‌ها اخطاری در سال جاری داده است یا خیر، تصریح کرد: به دلیل عدم وجود آمار‌های متمرکز مانند سال‌های گذشته، به موضوع زیاد ورود پیدا نکردیم، مشکلات این سایت‌ها را با دادستانی مطرح کرده و از دستگاه قضا خواستیم پلیس فتا را در این حوزه راهنمایی کرده تا تعیین‌تکلیف صورت گیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-10-19 14:37

افزودن دیدگاه جدید