کد مطلب: 

235356

توییتر به فناوری کاتالیست مجهز می‌شود

توئیتر برای هماهنگی بیشتر نرم‌افزار خود با سیستم عامل مک قابلیتی جدید را به این شبکه اجتماعی اضافه کرد.
توییتر به فناوری کاتالیست مجهز می‌شود

به گزارش سیتنا، توئیتر برای با اضافه کردن ویژگی جدید به این شبکه اجتماعی ارتباط آن را با دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل مک و به ویژه دستگاه‌های آیپد بیشتر از گذشته کرده است. این ویژگی که کاتالیست پاور نام دارد امکانات زیادی را در اختیار کاربران اپلیکیشن توئیتر در سیستم عامل مک قرار می‌دهد.

این ویژگی جدید به کاربران توئیتر در سیستم عامل مک اجازه می‌دهد راحت‌تر و بیشتر از گذشته با این شبکه اجتماعی ارتباط برقرار کرده و تا حدودی در نوع اجرایی برنامه در سیستم خود نیز دخالت کند. یکی بزرگ‌ترین مشکلات کاربران سیستم عامل مک عدم هماهنگی گسترده این نرم‌افزار با توئیتر بوده است که حالا تا حدود بسیار زیادی مشکلات موجود برطرف شده است. 

آسان‌تر شدن دسترسی به توئیتر در سیستم عامل مک با ویژگی کاتالیست

مشکلات کاربران توئییتر که از دستگاه‌ها و نرم‌افزارهای شرکت اپل استفاده می‌کنند تنها به سیستم عامل مک منحصر نشده و در دستگاه آیپد نیز وجود دارد. یعنی کاربران دستگاه آیپد نیز در مواردی مانند ارسال توئیت و حتی باز کردن اپلیکیشن دارای مشکلاتی بودند. توئیتر از نسخه جدید اپلیکیشن macOS Catalina در نمایشگاه WWDC 2019 رونمایی کرد و این برنامه هم‌اکنون در فروشگاه مجازی اپل به صورت رایگاه موجود است و کاربران می‌توانند به راحتی آن را دانلود کنند. 

نسخه هماهنگ با iOS توئیتر دارای حالت تاریک نیز است و علاوه بر امکانات ارتباطی مناسب از ظاهر زیبایی نیز برخوردار می‌باشد. توئیتر به عنوان یکی از پرکاربردترین شبکه‌های اجتماعی در سراسر جهان ویژگی‌های متنوعی را برای ارتقاء کیفی برنامه خود به کارگیری می‌کند. همه روزه میلیون‌ها نفر در کشورهای مختلف از این شبکه اجتماعی برای انتشار پیام خود و ارتباط با دیگر کاربران استفاده می‌کنند. هم‌چنین این نرم‌افزار به عنوان یکی از ابزارهای اصلی انتقال پیام سیاستمداران و افراد مطرح در جهان است. 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-10-13 10:43

افزودن دیدگاه جدید