کد مطلب: 

235330

نارضایتی ۴۲ درصد نوجوانان جهان از مطالب آنلاین والدین

در شرایطی که بسیاری از والدین علاقه زیادی به ارسال محتوای آنلاین در مورد فرزندانشان دارند، نوجوانان ۲۵ کشور دنیا چندان از این اقدام پدرها و مادرانشان خرسند نیستند.
نارضایتی ۴۲ درصد نوجوانان جهان از مطالب آنلاین والدین

به گزارش سیتنا به نقل از یاهونیوز، بررسی که در این زمینه توسط شرکت مایکروسافت در ۲۵ کشور جهان صورت گرفته حاکیست ۴۲ درصد از نوجوانان ۱۳ تا ۱۷ ساله از محتوای مطالبی که والدینشان در اینترنت در مورد آنها به اشتراک می گذارند، راضی نیستند. تنها ۱۷ درصد از این افراد این مساله را موضوعی کوچک و کم اهمیت دانسته اند و ۱۱ درصد  مشکل یادشده را خیلی بزرگ و ۱۴ درصد متوسط توصیف کرده اند.

این تحقیق با مشارکت ۱۲۵۲۰ نوجوان ۱۳ تا ۱۷ ساله و بزرگسال ۱۸ تا ۷۴ ساله انجام شده و نشان می دهد حضور کنترل نشده نوجوانان در فضای مجازی چهار خطر کلی را برای آنها در حوزه های رفتاری، جنسی، حسن شهرت و شخصی به وجود می آورد.

۶۶ درصد نوجوانان پاسخ دهنده گفته اند که حداقل یک بار قربانی خطرات موجود در فضای مجازی شده اند و دقیقا همین میزان از نوجوانان اظهار داشته اند که بیم دارند تجربه های منفی در فضای آنلاین باز هم برای آنها رخ دهد.

لازم به ذکر است که این بررسی در کشورهای آرژانتین، بلژیک، برزیل، کانادا، شیلی، کلمبیا، فرانسه،آلمان، مجارستان، هند،اندونزی، ایرلند، ایتالیا، هلند، مالزی، مکزیک، پرو، لهستان، روسیه، سنگاپور، آفریقای جنوبی، ترکیه، انگلیس، آمریکا و ویتنام انجام شده است.

از میان پرسش شوندگان نوجوان ۸۰ درصد والدین را الگوی فعالیت مناسب در فضای آنلاین معرفی کرده اند و معلمان با ۴۹ درصد، سایر بزرگسالان، قهرمانان ورزشی و سلبریتی ها با ۲۲، ۱۷ و ۱۵ درصد، در رتبه های بعدی بوده اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-10-12 15:34

افزودن دیدگاه جدید