کد مطلب: 

235180

مشاهده‌ی جهانی از شگفتی با ورود به دنیای واقعیت مجازی مایکروسافت

فناوری واقعیت مجازی مایکروسافت دنیایی از شگفتی را پیش روی شما قرار می‌دهد و کاربران می‌توانند در این جهان تجربیات عجیبی را بدست آورند.
مشاهده‌ی جهانی از شگفتی با ورود به دنیای واقعیت مجازی مایکروسافت

به گزارش سیتنا، مشاهده‌ تصاویری از موجودات و اشیای غیرعادی و حتی اعضای داخلی بدن دیگر امری امکان‌ناپذیر نیست و کاربران می‌توانند با فناوری واقعیت افزوده مایکروسافت خود را به کلی در دنیایی بسیار متفاوت با جهان عادی حس کنند. می‌توان گفت این فناوری با به‌ کارگیری ظرفیت‌های خود کمک بسیار زیادی به رشد علوم مختلف می‌کند.

مایکروسافت این جهان مرموز و ناشناخته را با هدست‌های AR و VR خود درل مقابل دیدگان کاربران می‌آورد. مایکروسافت اعلام کرده است دیگر نیازی نیست در مدارس و دانشگاه‌ها برای مشاهده یک ذره بسیار کوچک از دستگاه‌هایی نظیر میکروسکوپ استفاده شود یا دانش‌آموزان و دانشجویان تنها تصاویر ناملموس از ذرات تشکیل دهنده‌ی یک ماده را ببینند بلکه کافی از هدست‌های AR و VR استفاده کرده و اتم‌های موجود در یک ذره را با جزئیاتی آشکار ببینند. 

ورود به دنیای باورنکردنی‌ها با هدست‌های مایکروسافت

تصور کنید در خیابان مشغول راه‌ رفتن هستید و ناگهان هیولایی بزرگ را در مقابل خود می‌بینید و یا گربه‌ای را در حال پرواز مشاهده می‌کنید، مطمئنا رو به رو شدن با چنین صحنه‌ای برای هرکسی هیجان‌انگیز است و او را به شگفتی وامی‌دارد. هدست‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی مایکروسافت با تجهز شدن به حسگرهایی پیچیده، حضور کاربر در محیط‌های مختلف را تشخیص داده و تصاویری هماهنگ و مناسب با آن محیط را نمایش می‌دهد. 

علاوه بر موارد گفته شده، مایکروسافت بازی‌های خاصی را نیز در حافظه هدست‌های خود ذخیره کرده است. در این بازی‌ها کاربران می‌توانند با انتخاب یک نقطه شروع در اتاق نشین اشیا‌یی خاص را در آسمان دنبال و آن‌ها را به سمت مقصدی معین هدایت کنند. این هدست‌ها در آینده با کنسول‌ ایکس‌باکس نیز هماهنگ شده و جذابیت بازی کردن را چند برابر می‌کنند. 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-10-09 14:14

افزودن دیدگاه جدید