کد مطلب: 

235045

لذت تماشای دنیایی متفاوت با ویژگی جدید اینستاگرام

اینستاگرام در حال برداشتن اولین گام‌ها برای اضافه کردن سرویس واقعیت افزوده به این برنامه است.
لذت تماشای دنیایی متفاوت با ویژگی جدید اینستاگرام

به گزارش سیتنا، دست‌اندرکاران اینستاگرام قصد دارند به زودی قابلیتی ویژه و بسیار شگفت‌انگیز را به این شبکه اجتماعی اضافه کنند. در واقع بخش فنی اینستاگرام در حال برداشتن اولین قدم‌ها برای تجهیز این برنامه به ویژگی واقعیت افزوده برای تعامل هرچه بیشتر با کاربران است.

بسیاری از شرکت‌های جهان در حال حاضر به طور گسترده‎‌ای بر روی فناوری‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده فعالیت می‌کنند. به جرات می‌توان گفت این فناوری‌ها دنیایی جدید را بر روی کاربران می‌گشاید و امکانات و تصاویری را که شاید مشاهده آن‌ها در جهان عادی غیرممکن یا بسیار سخت باشد، پیش روی کاربران قرار می‌دهد. 

تبدیل شدن تدریجی اینستاگرام به نرم‌افزار واقعیت افزوده

کاربران در دنیای واقعیت مجازی اینستاگرام می‌توانند خدماتی جذاب و دلپذیر را تجربه کنند. به طور دقیق‎‌ کاربر سرویس واقعیت مجازی اینستاگرام خود را در شرایطی متفاوت با جهان خارج از این اپلیکیشن مشاهده می‌کند. شرایطی را در نظر بگیرید که وارد مغازه عینک فروشی می‌شویم و قصد خرید یا تنها مشاهده و امتحان کردن چند عینک آفتابی متفاوت را دارید.

این وضعیت تا حد زیادی مشابه حالت آینده اینستاگرام است. کاربر به راحتی می‌تواند عینک مورد نظر خود را از یک فروشگاه مجازی انتخاب کرده و آن را روی صورت خود مشاهده کند. شاید در این حالت نتوان وزن عینک را روی صورت حس کرد ولی تمامی زوایای و ویژگی‌های دیگر آن در اپلیکیشن اینستاگرانم نشان داده می‌شوند. 

کارشناسان فناوری معتقدند اینستاگرام با این ویژگی میلیون کاربر خود در سراسر جهان را که روزانه از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند، غافلگیر کرده و میزان رضایت آن‌ها را افزایش می‌دهد. فیسبوک به عنوان شرکت مادر اینستاگرام نیز این قابلیت را در ابعادی بسیار محدود و تنها برای تعداددی از کاربران فعال کرده است. با ویژگی جدید اینستاگرام می‌توان لذت بیشتری از خرید کردن برد و حتی راحت‌تر از مراجعه حضور کالای خریداری شده را آزمایش کرد. 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-10-07 11:32

افزودن دیدگاه جدید