کد مطلب: 

235038

قابلیت حذف خودکار تاریخچه به یوتیوب افزوده شد

یکی از وب سایت‌های تحلیل کننده خدمات گوگل اعلام کرد که قابلیت حذف خودکار تاریخچه جست‌وجو گوگل به سرویس یوتیوب نیز اضافه شد.
قابلیت حذف خودکار تاریخچه به یوتیوب افزوده شد

به گزارش سیتنا، شرکت گوگل در اوایل سال جاری اعلام کرد که قصد دارد روی ویژگی‌های امنیتی جدید برای کاربران کار کند که این ویژگی‌ها روی تمامی سرویس‌های شرکت گوگل اعمال خواهند شد. یکی از این ویژگی‌های امنیتی قابلیت حذف خودکار تاریخچه جست‌و‌جو، موقعیت مکانی، فعالیت‌های وب و تمامی مواردی که کاربر آن‌ها را جست‌و‌جو کرده است که به وسیله این قابلیت کاربر می‌تواند با مشخص کردن زمان، به نرم افزار مورد نظرش اجازه پاک کردن تاریخچه را بدهد.

این قابلیت در سرویس اصلی گوگل از ماه می‌در دسترس کاربران قرار گرفت و کاربران با مراجعه به بخش تنظیمات تاریخچه حساب گوگل خود می‌تواند بازه زمانی ۳ تا ۱۸ ماهه را برای حذف تاریخچه خود انتخاب کنند. همچنین شرکت گوگل در ماه می‌اعلام کرده بود که این قابلیت به زودی در سایر سرویس‌های مربوط به گوگل نیز در دسترس کاربران قرر خواهد گرفت.

اما امروز یکی از وب سایت‌های نقد کنند سرویس‌های گوگل اعلام کرد که این قابلیت در وب سایت یوتیوب نیز در دسترس کاربران قرار گرفته است و به زودی کاربران سراسر جهان می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند. این ویژگی باید تا چند روز آینده به نرم افزار موبایل وب سایت YouTube در سیستم عامل‌های IOS و Android نیز اضافه شود چرا که بسیاری از کاربران یوتیوب در تلفن همراه خود از این وب سایت استفاده می‌کنند و شرکت گوگل نیز یقینا به فکر این افراد خواهد بود.

شرکت گوگل همراه سعی کرده است با طراحی ویژگی‌های امنیتی جدید از اطلاعات و حریم خصوصی کاربرانش محافظت کند که در بیشتر موارد نیر کاربران هم از ویژگی‌های امنیتی جدید گوگل حمایت کرده‌اند و از این ویژگی‌ها استفاده می‌کنند؛ با این حال باید دید که آیا کاربران هم قابلیت حذف خودکار تاریخچه نیز مانند سایر ویژگی‌های امنیتی گوگل استقبال می‌کنند یا این ویژگی بدون استفاده در بخش تنظیمات حساب کاربری افراد باقی خواهد ماند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-10-07 09:18

افزودن دیدگاه جدید